chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 38 av 44
Side 38 av 44 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44
Re: chatte tråden
Jeg står fortsatt fast på at den man mestrer best er den bedre. Alle har forskjellige taktikker som burde benyttes. Men, ja. Jeg skjønner hva du mener
Vet du hvem som har blitt brukt minst av dere? Hvis du kan tenke deg de 3 som har blitt brukt minst?
Vet du hvem som har blitt brukt minst av dere? Hvis du kan tenke deg de 3 som har blitt brukt minst?
Ness er den som er blitt brukt minst, de to andre som ligger på bunn vet jeg ikke. Tror Ness har rundt 4 KO, noe som er ganske lite i forhold til Ganondorf med over 4K, Pikachu med over 3K og Falco med over 3K (disse er altså top 3).
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Olimar! Han er jo skikkelig god.
Med meg har han bare rundt 700 KO, men om alle KO online hadde telt, hadde tallet vært MYE høyere.
Haha XD.
Jeg la merke til at Conduit 2 er rett og slett et mer utfordrende fps spill enn andre fps'er... Er man dårlig en dag, så er man virkelig sugen.
Har opplevd det selv, men i det siste har jeg spillt enormt bra, Har nesten alltid 5+ på K/D spread.
Det er bra Jeg var vel som oftest på 3+ K/D sist jeg spilte. Jeg er redd det blir verre fremover. Må gå med bandage på håndleddet i noen dager, så jeg duger ikke i remotespilling nå. Sliter med å bruke hånda i det hele tatt, men det er nok ikke like smertefullt å bruke den i morgen.
Håper håndleddet ditt blir bedre.
Takktakk. Er nok helt fin igjen til uka.
Man kan få sett Nintendo sin pressekonferanse her: http://e3.nintendo.com/
Man kan sikkert se den på Gamespot også: http://e3.gamespot.com/press-conference/nintendo-e3/
Der er det i hvertfall en presis nedteller. Men jeg tar den siden med minst reklame, og ting som forstyrrer på.
Man kan få sett Nintendo sin pressekonferanse her: http://e3.nintendo.com/
Man kan sikkert se den på Gamespot også: http://e3.gamespot.com/press-conference/nintendo-e3/
Der er det i hvertfall en presis nedteller. Men jeg tar den siden med minst reklame, og ting som forstyrrer på.
Jeg hadde ikke tenkt til å se noen andre pressekonferanser bortsett fra Nintendo sin. Men det har endt med at jeg har sett alle hittil...
Jeg har sett Microsoft, og nesten hele EA, ikke imponert foreløpig (bortsett fra Halo remake, Halo 4 og BF3). Tror Nintendo kommer til å ha den beste konferansen i år.
EA sin var grei. Bedre enn Microsoft sin, spør du meg. Ubisoft sin var spennende, men humoren de prøvde seg på var latterlig dårlig
Men jeg er enig i at Nintendo sin kommer til å bli den beste i år
Men jeg er enig i at Nintendo sin kommer til å bli den beste i år
Nærmer seg sommerferie nå. Deilig!
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Men først, en 10 min lang presentasjon i IT på onsdag...
Var det eksamen?
Blir sykt digg med sommerferie, selvom jeg kjeder meg mye i ferien Jeg får prøve å bli flinkere til å ta kontakt med venner. Jeg er den som pleier å vente til noen tar kontakt med meg. Ulempe x10
Blir sykt digg med sommerferie, selvom jeg kjeder meg mye i ferien Jeg får prøve å bli flinkere til å ta kontakt med venner. Jeg er den som pleier å vente til noen tar kontakt med meg. Ulempe x10
Nei, bare en vanlig fremføring, men fikk heldigvis ikke tid til så mange (inkludert meg). Er ikke noe god på å ta kontakt jeg heller, venter som oftest til en venn ringer på døren, alle vennene stikker innom oss, aldri omvendt.
Ser ut som et par tidligere fjes har vist sin interesse for klanen. Hadde vært hyggelig om vi ble litt mer enn 4 medlemmer slik som vi var tidligere.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Enig, vi har jo vært oppe i 16 medlemer online samtidig.
Side 38 av 44 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44
Similar topics
» Bok Tråden
» Tråden for minianmeldelser
» Den morsomme tråden!
» Spill skapings tråden
» The Conduit tråden
» Tråden for minianmeldelser
» Den morsomme tråden!
» Spill skapings tråden