chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 37 av 44
Side 37 av 44 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 40 ... 44
Re: chatte tråden
Lucky! Gleder meg til jeg får tak i spillet, men har heldag i matte S1 på Fredag, så tror ikke det blir så mye spilling før helgen. Starter på skolen i morgen. Etter du har spilt spillet litt kan du jo fortelle litt om de ulike modusene.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Åja, jeg skal ikke starte på skolen før på Onsdag
Jeg har for det meste bare spilt SP, og er over halveis der. Det jeg har lagt mest merke til i spillet er hvor mye forbedret lyden har blitt! Det høres mye mer ekte ut
Jeg har spilt litt online også, og det funker fett. Har litt av samme problemer med å finne spillere som i det første TC, men det er bare en gang i blandt. Ellers går det som oftest 3 til 10 sekunder før man har fått connection til alle i partyet, og man kan starte å spille Alt ved onlinen har blitt bedre egentlig.
Jeg har for det meste bare spilt SP, og er over halveis der. Det jeg har lagt mest merke til i spillet er hvor mye forbedret lyden har blitt! Det høres mye mer ekte ut
Jeg har spilt litt online også, og det funker fett. Har litt av samme problemer med å finne spillere som i det første TC, men det er bare en gang i blandt. Ellers går det som oftest 3 til 10 sekunder før man har fått connection til alle i partyet, og man kan starte å spille Alt ved onlinen har blitt bedre egentlig.
De hadde ikke spillet på spaceworld, håper de får det inn før helgen starter. Som trøst kom to pakker av tengen toppa gurren lagann i posten i dag fra amazon.
Rart at nesten ingen butikker har fått det inn enda. Jeg var innom byen idag, og tok en titt i spillhyllene der bare for å se. Fortsatt har ingen butikker i byen fått det. Kanskje det er påskens skyld?
Tydeligvis. En rekke nye, kule funksjoner. Virker desverre som om den er en smule bugget, eller er det bare meg?
Godt å være tilbake som Mr Ford i Conduit 2. Gleder meg til å skulle skrive anmeldelsen.
Har forresten ikke merket meg noen bugs, men at vi har fått ny inleggsboks har jeg fått med meg.
Har forresten ikke merket meg noen bugs, men at vi har fått ny inleggsboks har jeg fått med meg.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Fikk du først spille det i dag, KS? Jeg har tenkt på å skrive en anmeldelse av spillet selv, men jeg vet aldri hvordan jeg skal begynne...
Nå har jeg den vi hadde før igjen?? x)
Nå har jeg den vi hadde før igjen?? x)
Royality Indeed skrev:Fikk du først spille det i dag, KS?
Har ikke hatt tid til det før nå. (*Hint*Skole*Hint*) Men nå har jeg i løpet av uken tenkt å gjøre ferdig enspiller delen. Derretter tar jeg noen runder multiplayer og invasion i helgen og skriver så anmeldelsen straks jeg føler jeg har mulighet til det. Har jo ikke fått noen poeng i anmelder konnkuransen enda, så får prøve å ta meg selv opp et hakk.
Kult
Ja, du får ha lykke til! Du burde få noen poeng snart, du er jo tross alt en av GR's bedre brukeranmeldere.
Ja, du får ha lykke til! Du burde få noen poeng snart, du er jo tross alt en av GR's bedre brukeranmeldere.
Har runnet enspiller delen av C2. Så skal nok få skrevet anmeldelsen i god tid.
Jeg tipper på at det kommer enda en oppfølger, som tar for seg hva som skjer videre etter C2 sin slutt.
Gratulerer med dagen, alle sammen!
Gratulerer med dagen, alle sammen!
Gratulerer med dagen.
Enro skrev:Hovedsaklig skole og Starcraft
Oppsumerer også det jeg i hovedsak driver på med.
Enro skrev:Hovedsaklig skole og Starcraft, hvordan det? ^^
Du er så stille, jeg bare lurte! ^^
Jeg har under 20 dager igjen hvor jeg skal være på skolen før sommerferien starter! Ellers spiller jeg en del TDU2, Borderlands, C2 og L4D2 Jeg tror vi får Resident Evil 5 i postkassa i dag, også x)
Spør her som jeg gjorde på GR, er det lovt å snakke om Project M?
Er det en emulator? vet at det ikke er lov på GR, men her er jeg ikke sikker. for meg er det det samme
Er en slags mod til SSBB, som gjør det mer likt melee, er bare en demo ute foreløpig.
Poenget er at det gir mulighet for variasjon, samtidig som det er noen ting som er forandret fra melee, og karakterene er mer balansert (det er med andre ord ikke bare Marth og Fox som er god).
Pøh, det varierer vel fra person til person hvem karakterer som er gode eller ikke?
Har KS slått deg med Marth, og du har funnet ut at du ikke liker Fox siden du spiller mer som Falcon?
Jeg kan ikke huske noe jeg savner fra melee, bortsett fra noen baner. Du vet vel dette bedre enn meg siden jeg tror dere eier et eksemplar av spillet
Har KS slått deg med Marth, og du har funnet ut at du ikke liker Fox siden du spiller mer som Falcon?
Jeg kan ikke huske noe jeg savner fra melee, bortsett fra noen baner. Du vet vel dette bedre enn meg siden jeg tror dere eier et eksemplar av spillet
KS har slått meg med Marth, men han har slått meg mer med Pit. Falco sine angrep liker jeg bedre enn Fox sine, spesielt ned B.
Det som er tingen er at i både Brawl og Melee er det enkelte karakterer som er bedre enn andre, eksempelvis Snake er bedre enn Ganondorf grunnet høyere hastighet, lengre rekkevide på enkelte angrep osv, og han tåler alikevel like mye, om ikke mer.
Det som er tingen er at i både Brawl og Melee er det enkelte karakterer som er bedre enn andre, eksempelvis Snake er bedre enn Ganondorf grunnet høyere hastighet, lengre rekkevide på enkelte angrep osv, og han tåler alikevel like mye, om ikke mer.
Side 37 av 44 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 40 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 37 av 44