chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 36 av 44
Side 36 av 44 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 40 ... 44
Re: chatte tråden
Godt nyttår alle sammen!
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Godt nyttår, and may the gaming force be with you.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
TC2 kommer i år, det er da noe, ellers kan jo de som har DS spille pokemon black/white sammen.
Hvem er med på spillkveld i dag?
Hvem er med på spillkveld i dag?
Håper det.
Tror nok det ja.
Følte for å bytte profilbilde, så det ble Li fra Darker Than Black.
Har dere også begynt på skolen igjen?
Har dere også begynt på skolen igjen?
Startet på mandag.
3DS lanseres 25 mars, Gleder meg. prisen skal visst nok ligge på mellom 2000-2500kr, ikke så alt for dyrt med andre ord.
Forsvinner på hytten nå. Sees på Onsdag.
Da er vi tilbake.
Nice
Pokemon kommer ut i morgen. Bror skal ha det, så jeg får nok sett litt på det.
Skal dere ha White eller Black? Bare pga. pokemon vurderte jeg å kjøpe en ds, men jeg tviler på at jeg skal hive inn penger på det nå.. Selvom det frister
Pokemon kommer ut i morgen. Bror skal ha det, så jeg får nok sett litt på det.
Skal dere ha White eller Black? Bare pga. pokemon vurderte jeg å kjøpe en ds, men jeg tviler på at jeg skal hive inn penger på det nå.. Selvom det frister
Meg white, KS black. Skaffet oss 3 Celebier i dag(i går er vel mer rett )
Haha, skaffet dere det via Gamstop? Mener å huske at man kunne få det der...
Jeg har så sykt lyst på mitt eget spill... Jeg har råd, men... Vet dere om et sted jeg kan få tak i en DS lite til under 900? det er salg på DSi på spaceworld. Der får jeg en DSi for 999... Bror skal ha White tenker jeg. Vi skal i butikken rundt klokka 5 idag, så jeg må virkelig tenke om det er verdt å skaffe både ds og spill.
Jeg har så sykt lyst på mitt eget spill... Jeg har råd, men... Vet dere om et sted jeg kan få tak i en DS lite til under 900? det er salg på DSi på spaceworld. Der får jeg en DSi for 999... Bror skal ha White tenker jeg. Vi skal i butikken rundt klokka 5 idag, så jeg må virkelig tenke om det er verdt å skaffe både ds og spill.
Kult, hva er FCen din? Har ikke fått min enda, men gir deg den når jeg får den.
Skal på hytten i morgen og gå en del fjellturer. Spilling hører også selvfølgelig med.
The Conduit 2 kommer ut på fredag, men vi må vel vente til Lørdagen, siden fredag er en rød dag. :/
Det betyr 1 dag mindre spilling!
Men, jeg har blitt hekta på MH3 igjen, samtidig som jeg spiller litt ps3 også, så jeg har jo litt å gjøre mens jeg venter. Det er vel heller ikke så lurt å gå rundt i påsken å glede seg hele tiden uansett.
Jeg er hjemme alle dager resten av påsken, og siden jeg ikke starter på skolen igjen før på onsdag, har jeg mye tid til å spille både MH (før lørdag) eller TC2 når det har kommet i butikkene, og ligger her hjemme
Synd THS har blitt så stille i det siste. Nå har vel påsken litt skyld også, men...
Jeg er i hvert fall tilbake for fullt når TC2 kommer, om dere også har planer om å skaffe det. Jeg skal titte innom her hver gang jeg er på pc'en. Jeg har pleid å bare gjøre det en til to ganger om dagen.
Det betyr 1 dag mindre spilling!
Men, jeg har blitt hekta på MH3 igjen, samtidig som jeg spiller litt ps3 også, så jeg har jo litt å gjøre mens jeg venter. Det er vel heller ikke så lurt å gå rundt i påsken å glede seg hele tiden uansett.
Jeg er hjemme alle dager resten av påsken, og siden jeg ikke starter på skolen igjen før på onsdag, har jeg mye tid til å spille både MH (før lørdag) eller TC2 når det har kommet i butikkene, og ligger her hjemme
Synd THS har blitt så stille i det siste. Nå har vel påsken litt skyld også, men...
Jeg er i hvert fall tilbake for fullt når TC2 kommer, om dere også har planer om å skaffe det. Jeg skal titte innom her hver gang jeg er på pc'en. Jeg har pleid å bare gjøre det en til to ganger om dagen.
Har ikke fått skaffet det enda, men TC 2 skal definitivt kjøpes. Er forresten kommet hjem nå!
Bra, det er mye bedre enn jeg hadde forventet også !
Jeg hadde utrolig flaks da. Først dro jeg til nærmeste by, og stakk innom 3 butikker der. Elkjøp får det ikke inn før i mai, Spaceworld visste ikke når, og det samme med expert. Jeg dro litt skuffet hjem, men så skulle pappa til sandvika, hvor det er mange flere butikker å stikke innom. Jeg gikk inn i 4 forskjellige butikker der, men kom tomhendt tilbake, så gikk jeg inn på Game, og de hadde bare fått inn et eneste eksemplar av spillet, så de hadde ikke lagt det ut i hylla !
Jeg ble utrolig glad når jeg så han som jobba der kom ut med spillet i hånda kun til meg
Jeg hadde utrolig flaks da. Først dro jeg til nærmeste by, og stakk innom 3 butikker der. Elkjøp får det ikke inn før i mai, Spaceworld visste ikke når, og det samme med expert. Jeg dro litt skuffet hjem, men så skulle pappa til sandvika, hvor det er mange flere butikker å stikke innom. Jeg gikk inn i 4 forskjellige butikker der, men kom tomhendt tilbake, så gikk jeg inn på Game, og de hadde bare fått inn et eneste eksemplar av spillet, så de hadde ikke lagt det ut i hylla !
Jeg ble utrolig glad når jeg så han som jobba der kom ut med spillet i hånda kun til meg
Side 36 av 44 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 40 ... 44
Similar topics
» Bok Tråden
» Tråden for minianmeldelser
» Den morsomme tråden!
» Spill skapings tråden
» The Conduit tråden
» Tråden for minianmeldelser
» Den morsomme tråden!
» Spill skapings tråden
» The Conduit tråden
:: Off Topic :: Generellt Forum