chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 20 av 44
Side 20 av 44 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44
Re: chatte tråden
Jeg vil helst ikke begynne å lage en stor sak av det, men jeg vil bare si det: Jeg synst i hvert fall lederen vår (Mike) burde vert litt aktiv, tatt intiativer og fått til nye ting med klanen i en så tung periode som dette.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
så be han bli aktiv da.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Snakket med han i går, men han virker ikke interesert.
Men helt seriøs, hva synst dere om å idden om å bli en Nintendo klan igjen? Noen som vil det? Noen som ikke vil det? Og i så tilfelle, hvorfor?
Men helt seriøs, hva synst dere om å idden om å bli en Nintendo klan igjen? Noen som vil det? Noen som ikke vil det? Og i så tilfelle, hvorfor?
har ingen menning om det, men fåreløpig satser jeg på at vi er 2 klaner.
Litt dumt når lederen vår er så mye borte da. ett annet problem blir om vi skal hete NB eller THS
Sett lederen vår på plass igjen eller få tak i en annen.
Sett lederen vår på plass igjen eller få tak i en annen.
Det med ledere og navn er bare bagateller. Først og fremst vil vi jo bare spille mot hverandre.
Jeg snakket med Gamer123 om "reunite" greia, og hun sa: "Njaaa... Klanene er liksom så uenig om så mye". Men seriøst, om det er flere som føler det slik så synst ikke jeg det har noe å si. Vi er jo bare en gjeng med Nintendo-gamere som ønsker å spille Wii/DS mot/med hverandre, ikke sant? Det er ikke så mye å være enig og uengi i, i bunn og grunn. Jeg ser egentlgi ikke noe direkte negativt med å bli en klan igjen. Vi i THS spiller Wii/DS, snakker/diskuterer på et (inaktivt) forum og litt forskjellig. Om vi slår oss sammen med NB blir det vel nett som nå, bare at vi blir mange flere. Og aktiviteten vil øke. Tenk på det. Det ville vært konge. Det hadde jo kanskje blitt som før.
Dr. Peace har forresten tenkt til å joine oss.
Jeg snakket med Gamer123 om "reunite" greia, og hun sa: "Njaaa... Klanene er liksom så uenig om så mye". Men seriøst, om det er flere som føler det slik så synst ikke jeg det har noe å si. Vi er jo bare en gjeng med Nintendo-gamere som ønsker å spille Wii/DS mot/med hverandre, ikke sant? Det er ikke så mye å være enig og uengi i, i bunn og grunn. Jeg ser egentlgi ikke noe direkte negativt med å bli en klan igjen. Vi i THS spiller Wii/DS, snakker/diskuterer på et (inaktivt) forum og litt forskjellig. Om vi slår oss sammen med NB blir det vel nett som nå, bare at vi blir mange flere. Og aktiviteten vil øke. Tenk på det. Det ville vært konge. Det hadde jo kanskje blitt som før.
Dr. Peace har forresten tenkt til å joine oss.
slik jeg forstår det stakk en del medlemmer fra denne klanen på grunn av alt oppstyret, som jeg blandt annet var med på å skape. de ville til en klan som ikke diskuterte om de skulle bli multi klan eller ikke, de ville ha en ren dyrket nintendo klan som ikke hadde noen interne krangler, jeg har ihvertfall opplevd det slik.
Men nå er vi jo en 100 % Nintendo klan, og de som ville ha multiklan har fått sin multiklan. Og siden det er avklart så er det ikke noen krangler her. Problem solved?
sant nok, men det er ikke alltid lett å vende tilbake, spesielt når man trives så godt i den nye klanen. XD
Men det hadde vært så mye lettere om alle var i en klan. Mer aktivitet på forumet, mer spilling og det ville uansett være et brukbart antall som ville møtt opp til spillkvelder.
Og det med trivsel er jo null problem da. Så vidt jeg vet er det ingen som misliker enkelte medlemmer i klanene, og alle kjenner alle gjennom GR uansett. Nesten da.
Og det med trivsel er jo null problem da. Så vidt jeg vet er det ingen som misliker enkelte medlemmer i klanene, og alle kjenner alle gjennom GR uansett. Nesten da.
Jeg forholder meg nøytral i saken og vil ikke gjøre noe før medlemmene har talt. (Sagt ifra)
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Det er både upraktiskt, og det blir litt rart. Da kunne vi like godt vært en klan. Og ikke minst ville det blitt mer aktivitet på forumsiden.
Vi kan jo prøve å få tak i flere medlemmer?
Ikke sikkert alle nintendo fans som er på GR vet om THS?
Sorry for dobbelpost! :O
Ikke sikkert alle nintendo fans som er på GR vet om THS?
Sorry for dobbelpost! :O
nå er det ikke så mange nintendo gamere på GR vel og merke.
Vi har prøvd alt for lenge å hente opp siste rest av Nintendo gamere på GR. Enten er de ikke interesert, eller så blir de inaktive.
Hvem sletta forresten det forrige innlegget mitt?
Hvem sletta forresten det forrige innlegget mitt?
De fleste gidder nok ikke være medlem i en Nintendo klan fordi de ikke ser nødvendigheten i det. De spiller antagelig ikke så mye online fordi... Vel, online systemet på Wiien suger egentlig baller, for og være ærlig. Er nok lurt og skaffe medlemer på en annen måte enn GR akkurat nå.
FlakeyMetal 一匹狼- Soldier of THS
- Antall Innlegg : 652
men om man joinner en klan kan jo man spille for eksempel brawl med nesten ingen lagg, så vil da si at det har sine fordeler. jeg har ikke giddet og joinne en xbox klan fordi det er like bra og spille anonymt som med venner antar at vi har omvendt syn når det kommer til denne saken.
Er enig med FM og Sol egentlig...
Online er veldig dårlig til Wii, men det er noen gode spill som er greie. Det med lagg er også riktig.
Online er veldig dårlig til Wii, men det er noen gode spill som er greie. Det med lagg er også riktig.
aktiviteten i NB skremmer meg...
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
Hehe, det pleier å være mer aktivt der, men vi har kommet i slags død periode der det ikke skjer noenting.
Når NBs viktigste avgjörelse skal takes?
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
Side 20 av 44 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 20 av 44