chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 32 av 44
Side 32 av 44 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44
Re: chatte tråden
Royality Indeed skrev:Nå henger ikke jeg helt med...
Noe du ikke forstår?
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Planene for å reise er litt fremskjøvet, så meg og KS stikker rundt 15.00.
Forventer at forumet ikke blir spammet ned, orker ikke å redigere en hel haug med innlegg rett før skolen begynner igjen.
Forventer at forumet ikke blir spammet ned, orker ikke å redigere en hel haug med innlegg rett før skolen begynner igjen.
Da er meg og KS tilbake, ser ut til at det ikke er kommet noe spamming mens jeg har vært vekke.
Takk, vi er forresten tilbake nå.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Spam var vel noe av det minste dere burde vært redde for for her har det søren meg vært stille... Good to have you back
Du hadde ikke sagt det samme om du hadde sett den spammen som dette forumet har vært utsatt for
I fjor? Uansett så var jeg for det meste alene her. Men jeg koste meg litt i chatboxen
Jeg har fått enda en stjerne
Jeg har fått enda en stjerne
Satt i flere timer i går å leste gjennom nesten alle forumtrådene. Damn, i miss those times. Da alt var på topp og greier.
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Jeg kom etter dette med splittelsen og spamtingene. Jeg vet ikke hvordan det var før, men jeg hadde det hyggelig da jeg var med i klanen.
Tror jeg har vært medlemm siden denne siden startet opp, men klanen har vært lengre enn det.
Dark Samus Nemesis skrev:Satt i flere timer i går å leste gjennom nesten alle forumtrådene. Damn, i miss those times. Da alt var på topp og greier.
Ja det var tider. Reven, P-dude, pepperonimann og resten av crewet.
P-dude og Reven er vel min feil at stakk....
Good old days ja... Fikk bare med meg slutten, men for en aktivitet det var på forumet.
Tror neppe det er nødvendig for deg å påta deg hele skylden SoL. For meg så det ut som at splittelsen resulterte av grunner som handlet mer om klanens evne til å fornye seg enn uenighetene som dere forsaket. Vi hadde ikke sjans til å overleve som et forum alene, så før eller senere ville sannsynligvis noe sagt "klikk" uansett.
Tror neppe det er nødvendig for deg å påta deg hele skylden SoL. For meg så det ut som at splittelsen resulterte av grunner som handlet mer om klanens evne til å fornye seg enn uenighetene som dere forsaket. Vi hadde ikke sjans til å overleve som et forum alene, så før eller senere ville sannsynligvis noe sagt "klikk" uansett.
Sist endret av Enro den Ons Okt 27, 2010 10:12 am, endret 1 gang
Selv om jeg ikke klandrer deg for det lenger SoL, så var det strengt tatt du som gjorda at jeg også forlot forumet, selv om jeg returnerte etter en liten stund. But that's all in the past
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Man kan vel si at jeg lagde litt av en "søle".
Er det kranglingen som foregikk før du ble medlemm du vil at jeg skal utdype?
Jeg la ikke spessielt merke til krangling da jeg kom, hvis det i det heletatt var det da
Det hadde vært fint :]
Det hadde vært fint :]
Det som skjedde var at KS sendte en PM til Reven/Jonaskram der det ble uttrykkt misnøye med begge lederene, spesielt P-dude. Denne medlingen ble sendt etter at meg, KS og mike hadde diskutert temaet på IRC. Vi klagde på at P-dude ikke var aktiv i det minste (hadde ikke vært innom på rundt et halvt år tror jeg), og at Reven ikke klarte å skape nok spillaktivitet. Vi forslo da at det muligens var på tide å få en ny leder som kunne ordne opp i klanen. Dette førte til en lang krangling/diskusjon der alle var i mot meg og KS (bortsett fra Ine som var til dels enig, men hun deltok ikke i diskusjonen). Konsekvensen ble at Reven og P-dude stakk og NB og Outer heaven ble laget. Noen brukere ble også inaktiv en stund. Outher heaven ble nedlagt ganske fort, mens NB holdt et godt aktivitets nivå (en god del bedre en THS vil jeg påstå), men denne aktiviteten stoppet opp når det begynte å nærme seg eksamens tiden i år.
Jeg syntes at P-dude burde blitt bytet ut fordi han glemte klanen helt. Reven var en god nestleder, men det ble for mye chatting, og ingen spilling, noe som ikke skal skje ettersom dette er en Nintendo spillklan. Reven hadde jeg ingen ønsker om at skulle stikke, men jeg ville at han skulle sette spilling på dagsorden, noe som aldri skjedde.
Meg og KS var litt for slem og hard i vår kritik, mulig at vi ble litt for fyrt opp av mike, eller kanskje vi bare hadde en dårlig dag.
Jeg syntes at P-dude burde blitt bytet ut fordi han glemte klanen helt. Reven var en god nestleder, men det ble for mye chatting, og ingen spilling, noe som ikke skal skje ettersom dette er en Nintendo spillklan. Reven hadde jeg ingen ønsker om at skulle stikke, men jeg ville at han skulle sette spilling på dagsorden, noe som aldri skjedde.
Meg og KS var litt for slem og hard i vår kritik, mulig at vi ble litt for fyrt opp av mike, eller kanskje vi bare hadde en dårlig dag.
Er det noen her som skal ha Goldeneye? Kommer neste fredag, og jeg begynner å kjenne at jeg gleder meg litt!
Side 32 av 44 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 32 av 44