chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 39 av 44
Side 39 av 44 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44
Re: chatte tråden
Hvem?
Btw, nå har ikke jeg 3DS, men lag en tråd som omhandler den, eller noe i den duren. Det kan vel kanskje få folk til å ta turen hit ?
Btw, nå har ikke jeg 3DS, men lag en tråd som omhandler den, eller noe i den duren. Det kan vel kanskje få folk til å ta turen hit ?
Diddreactor har laget en bruker her, så kan jo hende han blir aktiv igjen.
Ser ikke helt poenget med en egen 3DS tråd, dog vi kan jo selvfølgelig ha tråder som omhandler enkelte 3DS spill.
Ser ikke helt poenget med en egen 3DS tråd, dog vi kan jo selvfølgelig ha tråder som omhandler enkelte 3DS spill.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Drar vekk i dag for ca en uke, men så skal jeg rett hjem og videre til et annet sted der jeg skal være i ca en uke. Snakkes.
And now we are back .
Og snart stikker vi igjen, sees om en uke. Skal etter det være hjemme resten av ferien (tror jeg). Så skal sikkert få vært med på noen spillkvelder.
Da er vi tilbake, har ikke skjedd så mye her ser jeg.
Vi blir trolig nok hjemme, pga det utrolig dårlige været vi får utover. Norsk sommer!
Noen andre som har tittet på Xenoblade Chronicles? Ser fett ut som bare det ^^
Skal skaffes når jeg får penger fra jobben
Skal skaffes når jeg får penger fra jobben
Vi har fått det allerede, SoL spiller igjennom det nå. Virker til å være et fett spill. Kommer nok til å anmelde det når jeg får hendene mine på det.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Sweet, hvor kjøpte dere det? Får beskjed om at det kommer ut i september der hvor jeg har vært...
Faren min kjøpte det på en Gamestop butikk i Bergen by om jeg ikke husker feil.
Gamestop, ja... Har ingen gamestop i byen, så må kanskje vente til 4 september med å få spillet. Jaja, jeg får holde ut med Borderlands litt lenger.
God jesus. Nå skal ikke spaceworld få inn spillet en gang... For liten etterspørsel
Om jeg er heldig har jeg fått spillet innen september, og da kommer jeg til å fortsatt holde på med spillet når spillhøsten er godt i gang.
Om jeg er heldig har jeg fått spillet innen september, og da kommer jeg til å fortsatt holde på med spillet når spillhøsten er godt i gang.
Vurdert å bestille fra nettet? Burde være mulig å få det på den måten.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Joda, men det er ingen som har fått det på lager enda. I hvert fall ikke norske sider.
Tviler siden det står at den sendes normalt etter 2 til 3 uker.
Jeg får høre med nærmeste gamestop, og få noen til å kjøre meg dit om de har det.
Jeg får høre med nærmeste gamestop, og få noen til å kjøre meg dit om de har det.
Skal saumfare alle spillbutikkene i Stavanger etter det når jeg plukker opp Deus Ex etter skolen i morgen. Det rundt fire butikker i sentrum som selger spill, så jeg krysser fingrene.
Lykke til!
Jeg skal ta noen telefoner hit og dit. Så får jeg håpe på at det dukker opp noe i nærheten.
Jeg skal ta noen telefoner hit og dit. Så får jeg håpe på at det dukker opp noe i nærheten.
Haha! Har ikke funnet noe over telefon heller, så må kanskje inn til en av de større byene, som Oslo eller Hamar. Men da ringer jeg først...
Er bare til å glede dere, har spillt det i over 30 timer. Av det jeg har hørt varer det i ca 60 timer, og det er uten alle side oppdragene.
Side 39 av 44 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 39 av 44