chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 30 av 44
Side 30 av 44 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 37 ... 44
Re: chatte tråden
Nintendodude says:
Mike får det alltid til å høres ut som en ny, fjompete (sorry for det) Hollywood film. Og som vi alle vet, så kjøper amerikanerne ALT! Uansett, la oss diskutere noe annet enn ledere, lojalitet og politikk. Vi er liksom bare en haug med svette gamere.
Det ser ut som om det blir en ganske sterk FPS-høst, i hvert fall etter hva Wii vanligvis får levert. I år kommer jo The Conduit 2, CoD: Black Ops og GoldenEye. Blir en ganske sweet online høst med andre ord. Gleder meg til alle, men er litt skeptisk til Wii-versjonen av Black Ops, men de to andre er klare kjøp.
Når man snakker om online. Har noen av dere Toribash? Det er et nytt online WiiWare-spill. Det er turbasert fighting, som går ut på å lage dine egne angrep. Det er et genialt, og litt avansert konsept. Dere må rett og slett se en gameplay-video for å forstå det. Hadde vært moro om noen her kjøpte det, så har jeg noen å spille online med.
er det min feil at jeg elsker å overdramatisere hele leder greia? (BTW så lager Hollywood de fleste gode filmene og det er ingeting galt med amrikanske filmer så pwned!) Anyway så har jeg aldri tatt det seriøst. xD Så jeg tenker det holder, og der går strekken som ender hele denne diskusjonen |
|
\/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NDude du påstår at jeg skylder Enro 1000 wii ponts... Så jeg gjorde litt etterforskning (googlet ponts) og fant ut at det betyr bru... Så du mener med andre ord at jeg skylder Enro 1000 wi bruer! Oo
Uansett så har jeg planer om å gi Enro poengene innen neste uke, bare at jeg gir han 2000 wii points...
Nice layout på forumet btw! (likte ikke at qoute knappen er borte da... :/ )
Mike får det alltid til å høres ut som en ny, fjompete (sorry for det) Hollywood film. Og som vi alle vet, så kjøper amerikanerne ALT! Uansett, la oss diskutere noe annet enn ledere, lojalitet og politikk. Vi er liksom bare en haug med svette gamere.
Det ser ut som om det blir en ganske sterk FPS-høst, i hvert fall etter hva Wii vanligvis får levert. I år kommer jo The Conduit 2, CoD: Black Ops og GoldenEye. Blir en ganske sweet online høst med andre ord. Gleder meg til alle, men er litt skeptisk til Wii-versjonen av Black Ops, men de to andre er klare kjøp.
Når man snakker om online. Har noen av dere Toribash? Det er et nytt online WiiWare-spill. Det er turbasert fighting, som går ut på å lage dine egne angrep. Det er et genialt, og litt avansert konsept. Dere må rett og slett se en gameplay-video for å forstå det. Hadde vært moro om noen her kjøpte det, så har jeg noen å spille online med.
er det min feil at jeg elsker å overdramatisere hele leder greia? (BTW så lager Hollywood de fleste gode filmene og det er ingeting galt med amrikanske filmer så pwned!) Anyway så har jeg aldri tatt det seriøst. xD Så jeg tenker det holder, og der går strekken som ender hele denne diskusjonen |
|
\/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NDude du påstår at jeg skylder Enro 1000 wii ponts... Så jeg gjorde litt etterforskning (googlet ponts) og fant ut at det betyr bru... Så du mener med andre ord at jeg skylder Enro 1000 wi bruer! Oo
Uansett så har jeg planer om å gi Enro poengene innen neste uke, bare at jeg gir han 2000 wii points...
Nice layout på forumet btw! (likte ikke at qoute knappen er borte da... :/ )
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
Jeg ser ikke noe poeng i ta opp den saken noe mer. Fortid vil for alltid være fortid. Når det gjelder Wii pointsene så bryr jeg meg ikke spesielt mye om jeg får dem eller ikke, men takk allikevel. Jeg har brukt en god del timer på å sørge for at alt virker med den nye layouten, og jeg kan ikke se at det mangler noen qoute-knapp?
Du burde bry deg! For du får dem... Anyway jeg la merke til knappen etterpå...
av en eller annen grunn følte jeg meg nøtt til å svare...
Uansett jeg ser SoL har klart 5 stjerner! O_o Gratz i think or? ...
Jeg ønsker å delta i turneringen
av en eller annen grunn følte jeg meg nøtt til å svare...
Uansett jeg ser SoL har klart 5 stjerner! O_o Gratz i think or? ...
Jeg ønsker å delta i turneringen
Ikke noe problem, bare hold deg oppdatert på forumet de neste par dagene så skal vi nok snart få kommet i gang med den.
men hvis du ikke bryr deg om wii piontsene er det greit at jeg poster koden her så får den første heldige dem?
Jøss, denne siden har virkelig forandret seg til det bedre siden sist jeg tittet innom.
Lenge siden jeg har vært her nå, så jeg skulle informere om at jeg skal kjøpe en PAL utgave av SSBB, siden ESRB utgaven min ikke virker. Så kanskje det blir litt online Brawling fra min side også, om dere fortsatt holder på med det da
Lenge siden jeg har vært her nå, så jeg skulle informere om at jeg skal kjøpe en PAL utgave av SSBB, siden ESRB utgaven min ikke virker. Så kanskje det blir litt online Brawling fra min side også, om dere fortsatt holder på med det da
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Holder alltid på med brawl, rundet av 1000 timer for ikke så lenge siden. (tror jeg).
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Du er ikke den enste som ikke har vært aktiv på en stund. Vi holder fortsatt på med brawl og kommer til å holde enda mer på med det nå som den offisielle 1vs1 høstturneringen vår er rett tundt gjørnet.
Ser ut som jeg gikk glipp av morroa.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Scorpion skrev:Hey! Nindude! nå har broderen skaffet seg toribash
Det er sånn slossimulator, er det ikke?
Så noen videoer på youtube for en stund siden, og det så kult ut
Scorpion skrev:DSN! Kult at du stikker innom
Og Flakey også
<3
Btw, hvem er du på GR? : p
Åssen har folk det på skolen for tiden egentlig? Hardt med nytt skoleår?
FlakeyMetal 一匹狼- Soldier of THS
- Antall Innlegg : 652
Til nå så har ikke VG1 vært så ille, men jeg antar at det bare er et spørsmål om tid.
Tja, kjedelig. føltes bare som om jeg var ferdig med en helg. Bortsettfra at de har problemer med hele systemet så vi får ingen lekser! <3
Og Scorpion er super smash på GR
Og Scorpion er super smash på GR
Mye strev i VG2 etter at jeg kom in på ny skole, gleder meg til helgen.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Jeg er usikker på nøyaktig hva som gikk galt, men det ser ut til at logoen vår på en eller annen måte har blitt slettet fra serveren vi lagret den på. Jeg skal få fikset det så snart jeg har kommet hjem til PCen jeg har lagret orginalbildet på.
Side 30 av 44 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 37 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 30 av 44