chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 16 av 44
Side 16 av 44 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44
Re: chatte tråden
Ok, nå var det mange online. Alle som kan møter opp på IRC!
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
Reven skrev:Niklas (SoL) skrev:ranking systemet bryr jeg meg ikke om, men ble veldig opphengt i zonyy sit utsagn. Det eneste jeg forlanger er en god forklaring på hvorfor vi tar oss så høytidlig.
PS: føler at du blir irritert med alt som har med meg og gjøre. (ikke frekt ment)
Sukk... Jeg blir irritert over at du ignorerer (ignorerte) det som var saken, og at du spammer fordi du prøver å unngå the topic at hand. I fortiden har jeg blitt irritert over at du står på faste meninger uten så mye som å argumentere for meningene dine, eller i det hele tatt prøvd å tenke at "kanskje jeg tar feil" eller noe sånn. Du er sta som ****, og det er irriterende. Jeg er over ett hundre prosent sikker på at jeg ikke er den eneste som irriterer meg over det. Sure, nå ber du om litt mer info om saken, men til å begynne med sto du på ditt, og forsøkte å ignorere det ved spamming. Du er den eneste som er sta som et esel, og derfor er det utrolig lett å bli irritert på deg. Jeg foreslår at du tenker deg om i framtiden, og svelger stoltheten din slik at du kan innrømme at andres synspunkt kan være bedre enn ditt eget.
Å være selvhøytidelig betyr at man meler sin egen kake, og man står fast på sitt, og at det skal være sånn og sånn. Always looking out for number one, med andre ord. Man kan godt være den beste, men er noen andre bedre enn en selv, er det urettferdig, og da skal det heller være likt for alle.
Det beste eksempelet jeg kan komme med... er deg, SoL. Beklager at det ble deg, men du er rett og slett det beste eksempelet, nettopp på grunn av staheten din. Hvis noen sier noe du ikke vil, eller ikke er enig i fra første stund er det umulig å få deg over på den andre siden, rett og slett grunnet staheten din. Zonyy ber dere være mindre selvhøytidelige, og du svarer med at det ikke er det, og at han ikke engang bør tenke den tanken igjen (ikke det du sa, men du mente det sikkert slik). Om du vet hva det å være selvhøytidelig er, ville du ha tenkt deg om, og sett om det var noe du kunne gjøre med det FØR du begynte å stå for din sak. Når Cladeus ville rive klanen i stykker tok jeg kritikken hans til meg, og gjorde det jeg kunne for å redde klanen. Det var ikke høytidelig. Jeg går ut ifra at selve definisjonen på å være selvhøytidelig er at man ikke tåler kritikk, og hvis man får kritikk mot seg, nekter man blankt i stedet for å heller prøve å endre seg etter det.
Håper det oppklarte en del ting. Og hvis du nekter på alt det jeg har sagt nå, så beviser du det bare enda mer. Du ER selvhøytidelig, SoL, men du kan enda gjøre noe med det. Start nå, så slipper jeg kanskje å bli irritert på deg igjen x)
LES!! Det er akkurat dette jeg mener.
Jeg er også blitt "oppdratt" av Cladeus, og som Reven gjorde tok jeg kritikken til meg.
Some et eksempel så sier jeg:
Dere er høytidelig!
Så svarer random1:
Nei, det er vi ikke! Har du noen eksempler liksom?
Mens random2 tenker:
Ok, trenger ikke å svare på dette siden han mener det som en oppfordring til å skjerpe seg, siden det er mest sansynelig best for klanen.
Gjett en gang hvordan et godt community vil ha sine folk?
Niklas (SoL) skrev:Zonyy skrev:
Bare et eksempel:
Man tar seg selv høytidelig hvis man reagerer sånn at man bryr seg om man blir kalt høytidelig.
There you go.
mitt mot argument mot dette utsagnet (om det kan kalles et argument.) er at jeg ikke ser logiken i det. det blir det samme som å kalle en person nazi fordi han reagerte på at han ble kalt nazi, hvor er logikken?
Man er jo faktisk selvhøytidelig hvis man tar nær av dette(hvis det er over nettet ofc)
Niklas (SoL) skrev:Zonyy skrev:EDIT: vil foresten vite hva resten av forumet mener, vil vite hva flertallet mener om saken. (om det kan kalles en sak.)
Jeg skjønner hva Jonaskram mener, men synes han overdriver det noe collosalt. Greit nok at du er litt for sta for ditt eget beste, men det er aldri så gale at det er noe å gå rundt å irritere seg over.
problemet er da at man ikke kan ha et velfungerende gaming-community.(den som sier THS er velfungerende er en taper)
Og mitt aller siste ord i saken(kanskje) er at jeg gjør dette for klanen og miljøet, ikke for å irritere.
Zonyy- Soldier of THS
- Antall Innlegg : 673
Det var ikke et hint av logikk i den nazi-sammenligningen til SoL, men det er nå så.
Ang. om staheten til SoL er noe å irritere seg over, er svaret for min subjektive del: JA så absolutt, og jeg er et mer tollerant menneske enn de aller fleste.
Og Enro: Hvorfor i **** er du ikke diplomat eller noe? Well friggin done! ^^
Jeg gidder ikke å diskutere dette mer.
Ang. om staheten til SoL er noe å irritere seg over, er svaret for min subjektive del: JA så absolutt, og jeg er et mer tollerant menneske enn de aller fleste.
Og Enro: Hvorfor i **** er du ikke diplomat eller noe? Well friggin done! ^^
Jeg gidder ikke å diskutere dette mer.
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
jeg tok meg aldri nær av utalesen til zonyy, men jeg vile vite hvorfor han mente slik og vist jeg fikk en godt grunn for at vi tok oss så høytidlig kunne dette blitt forandret og jeg hadde tatt kritiken, men i begynnelsen fikk jeg ingen grunn for påstanden. man skal ikke ta kritikk til seg som man ikke tror på.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Niklas (SoL) skrev:jeg tok meg aldri nær av utalesen til zonyy, men jeg vile vite hvorfor han mente slik og vist jeg fikk en godt grunn for at vi tok oss så høytidlig kunne dette blitt forandret og jeg hadde tatt kritiken, men i begynnelsen fikk jeg ingen grunn for påstanden. man skal ikke ta kritikk til seg som man ikke tror på.
Jo man skal ta det til seg ellers er man selvhøytidelig.
Zonyy- Soldier of THS
så det alle sier skal man ta til seg, så vist noen sier jeg er en kjempe ondskapsfull person, men egentlig er jeg ganske snill, så skal jeg ta det til meg?
For å være ærlig så har jeg også problemer med å forstå logikken til Zonyy på det punktet at man aldri skal ta seg nær av uttalelser sier til deg på nett. Jeg tror ikke det er direkte relatert til selvhøytidelighet. Som eksempel er det fullstendig ubrukelig ettersom man har rett til å reagere når noen provoserer deg. I tillegg, hvis det hadde vært så framtredende som du sier så ville vi sett tydelige spor av det i andre innlegg også.
Igjen så har dette null og niks å si ettersom vi ikke er ute etter å finne en syndebukk, men løse et potensielt problem.
Igjen så har dette null og niks å si ettersom vi ikke er ute etter å finne en syndebukk, men løse et potensielt problem.
Vi trenger vel egentlig ikke leder eller ranking hvis det bare blir krangling og uenigheter av det og desuten så er vi jo bare en klan som spiller spill
Enro skrev:For å være ærlig så har jeg også problemer med å forstå logikken til Zonyy på det punktet at man aldri skal ta seg nær av uttalelser sier til deg på nett. Jeg tror ikke det er direkte relatert til selvhøytidelighet. Som eksempel er det fullstendig ubrukelig ettersom man har rett til å reagere når noen provoserer deg. I tillegg, hvis det hadde vært så framtredende som du sier så ville vi sett tydelige spor av det i andre innlegg også.
Post of Epic Win!
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Kakashi Sensei skrev:
Post of Epic Win!
Når vi nå snakket om å finne en syndebukk...
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
Enro skrev:For å være ærlig så har jeg også problemer med å forstå logikken til Zonyy på det punktet at man aldri skal ta seg nær av uttalelser sier til deg på nett. Jeg tror ikke det er direkte relatert til selvhøytidelighet. Som eksempel er det fullstendig ubrukelig ettersom man har rett til å reagere når noen provoserer deg. I tillegg, hvis det hadde vært så framtredende som du sier så ville vi sett tydelige spor av det i andre innlegg også.
For å løse problemet må dere slutte å motsi meg. Da har dere bevist at dere ikke bryr dere om kritikken, og dermed tar er dere ikke så høytidelig. Hvis ikke vil jeg ta meg en pause fra klanen(dette er ikke en trussel, bare at jeg blir lei av noens barnslighet).
Jeg vet det høres idiotisk ut, men for alt dere vet så kan jeg sitte og le meg ihjel nå av deres sinte kommentarer, samme med alle andre. Jeg kan også være en helt annen enn den dere tror jeg er, og ved disse grunnene skal ikke dere bry dere om sånne uttalelser.
Forstår dere ikke nå er det ikke noe jeg kan gjøre for å forbedre det....
Og en annen ting hvis dere har lyst til å bli sett på som stae drittunger(som absolutt alle i klanen er sett på som på GR), så kan dere ikke bli prvosert. Det er bare en selvfølgelighet i et godt community ikke annet. Hvis dere vil bli provosert, og krangle om dette versegod, men jeg må si jeg har ser på mange her som barnslige som ikke kan ta til seg kritikk.
Skulle nesten ha ordnet det slik at alle fra GR kunne ha sagt hvordan vi er.
Zonyy- Soldier of THS
så alt du sier er den virkelige sanhet? jeg har ingen grunn til ta til meg det du sier, spesielt ikke vist jeg er uenig. jeg brydde meg ikke noe særlig om denne saken til å begynne med, men jeg spurte enkelt og greit om hvorfor du mener slik, og plutselig er dette blitt en sak av andre dimensioner. jeg tok meg ikke nært av kritiken, men jeg må da få lovt til spørre hvorfor jeg har fått denne kritkiken. greit nok at jeg er sta, men jeg kan akseptere andre sine menninger, men jeg ser ikke logikken i det meste du har sagt til nå (ikke frekt ment) (selv om innlegget jeg kommenterer nå var veldig bra skrevet og sa mye mer en alle dine forigge innlegg til sammen).
fokuse på denne saken har forandret litt om jeg tør å si det, nå handler plutselig saken om hvordan vi oppfører oss i forhold til saken, noe som ikke var utgangspunktet.
fokuse på denne saken har forandret litt om jeg tør å si det, nå handler plutselig saken om hvordan vi oppfører oss i forhold til saken, noe som ikke var utgangspunktet.
Sist endret av Niklas (SoL) den Tor Jan 21, 2010 7:47 pm, endret 1 gang
Niklas (SoL) skrev:så alt du sier er den virkelige sanhet? jeg har ingen grunn til ta til meg det du sier, spesielt ikke vist jeg er uenig. jeg brydde meg ikke noe særlig om denne saken til å begynne med, men jeg spurte enkelt og greit om hvorfor du mener slik, og plutselig er dette blitt en sak av andre dimensioner. jeg bryr meg ikke så mye om kritiken rette mot meg, men jeg må da få lovt til spørre hvorfor jeg har fått denne kritkiken. greit nok at jeg er sta, men jeg kan akseptere andre sine menninger, men jeg ser ikke logikken i det meste du har sagt til nå (ikke frekt ment) (selv om innlegget jeg kommenterer nå var veldig bra skrevet og sa mye mer en alle dine forigge innlegg til sammen).
Haha!!!
Konge eksempel SoL.
Dere andre se innlegget over meg for et ekstremt bra eksempel på "hvordan være selvhøytidelig"!
Det er nesten som jeg har ikke har lyst til å ta en pause fra dere
Men siden dere ikkje skjønner hva jeg mener er det på tide å la ungene vokse opp. Bye for a month or two.
Zonyy- Soldier of THS
så fordi jeg forsvarer meg er jeg høytidlig? logiken din er fantastisk.
EDIT: forandret litt på mitt forrige innlegg ovenfor.
EDIT: forandret litt på mitt forrige innlegg ovenfor.
Niklas (SoL) skrev:så alt du sier er den virkelige sanhet? jeg har ingen grunn til ta til meg det du sier, spesielt ikke vist jeg er uenig. jeg brydde meg ikke noe særlig om denne saken til å begynne med, men jeg spurte enkelt og greit om hvorfor du mener slik, og plutselig er dette blitt en sak av andre dimensioner. jeg bryr meg ikke så mye om kritiken rette mot meg, men jeg må da få lovt til spørre hvorfor jeg har fått denne kritkiken. greit nok at jeg er sta, men jeg kan akseptere andre sine menninger, men jeg ser ikke logikken i det meste du har sagt til nå (ikke frekt ment) (selv om innlegget jeg kommenterer nå var veldig bra skrevet og sa mye mer en alle dine forigge innlegg til sammen).
Hehehehe, ja. Det er det jeg har prøvd å sagt:) Og særlig siden du virker så sykt irritert.
"selv om innlegget jeg kommenterer nå var veldig bra skrevet og sa mye mer en alle dine forigge innlegg til sammen"-Jeg ler.
"så alt du sier er den virkelige sanhet? " - Jeg ler
"jeg har ingen grunn til ta til meg det du sier, spesielt ikke vist jeg er uenig." - Bra da slipper du å kommentere!!! Det er det som er poenget mitt:)
"og plutselig er dette blitt en sak av andre dimensioner!" - Jeg ler
"men jeg må da få lovt til spørre hvorfor jeg har fått denne kritkiken." - Jeg ler
"men jeg kan akseptere andre sine menninger," - Jeg ler
"men jeg ser ikke logikken i det meste du har sagt til nå (ikke frekt ment)" - Jeg ler
Hele innlegget ditt er bare tull.
Zonyy- Soldier of THS
som om dinne inlegg er noe bedre. du gjør tydligvis ikke noe annet av å le av det jeg skriver, isteden får å argumentere for det du mener, det virker som om du tror at saken løser seg selv.
hahahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahhahah.
JEG LER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK..
Du er et så sykt perfekt eksempel på selvtydelighet.
Scene one:
Zony:
Du er så sykt selvhøytidelig.!
LoS:
Har du noen eksempler?????!??!?!
Zonyy:
Nei, gidder ikke å finne dem. Hvis dere vet hva det er burde dere lett finne noen.
LoS:
Jeg vet godt hva det betyr, men jeg skjønner ikke hva du mener???!??!?!?
Zony:
Du er selvhøytidelig hvis du bryr deg om at du blir kalt selvhøytidelig gjennom nettet.
LoS:
Så det går ikke ann og forsvare seg?!??!?!?!??!?!?!??!?!?
Zony:
Man skal ikke forsvare seg, man skal enten drite i det eller ta det til seg.
LoS:
Det er jo helt idiotisk, hvis jeg er snill og blir kalt ond, vil det si at jeg er ond?!??!?!?!??!?!?!??!
Zony:
*ler*
LoS:
HVA LER DU AV JEG SKJØNNER IKKE NOE AV DET DU SIER?!?!??!?!?!??!?!?!??!?
Jeg ler bare mer og mer over inleggene dine.
Jeg var seriøs helt til du begynte å bli beyond the univers kverulant, irriterende, og dum.
JEG LER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK..
Du er et så sykt perfekt eksempel på selvtydelighet.
Scene one:
Zony:
Du er så sykt selvhøytidelig.!
LoS:
Har du noen eksempler?????!??!?!
Zonyy:
Nei, gidder ikke å finne dem. Hvis dere vet hva det er burde dere lett finne noen.
LoS:
Jeg vet godt hva det betyr, men jeg skjønner ikke hva du mener???!??!?!?
Zony:
Du er selvhøytidelig hvis du bryr deg om at du blir kalt selvhøytidelig gjennom nettet.
LoS:
Så det går ikke ann og forsvare seg?!??!?!?!??!?!?!??!?!?
Zony:
Man skal ikke forsvare seg, man skal enten drite i det eller ta det til seg.
LoS:
Det er jo helt idiotisk, hvis jeg er snill og blir kalt ond, vil det si at jeg er ond?!??!?!?!??!?!?!??!
Zony:
*ler*
LoS:
HVA LER DU AV JEG SKJØNNER IKKE NOE AV DET DU SIER?!?!??!?!?!??!?!?!??!?
Jeg ler bare mer og mer over inleggene dine.
Jeg var seriøs helt til du begynte å bli beyond the univers kverulant, irriterende, og dum.
Zonyy- Soldier of THS
hvem har sagt at jeg er pefekt?
EDIT: merket det sto perfekt eksempel på høytidlig, beklager den.
EDIT: merket det sto perfekt eksempel på høytidlig, beklager den.
Sist endret av Niklas (SoL) den Tor Jan 21, 2010 8:06 pm, endret 1 gang
Niklas (SoL) skrev:hvem har sagt at jeg er pefekt?
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAH, ingen.
Zonyy- Soldier of THS
citerer zonyy:Man skal ikke forsvare seg, man skal enten drite i det eller ta det til seg.
hvorfor har jeg ikke lovt til å få vite hvorfor du mener at jeg er selvhøytydelig?
forandret litt på innlegget ovenfor.
hvorfor har jeg ikke lovt til å få vite hvorfor du mener at jeg er selvhøytydelig?
Niklas (SoL) skrev:citerer zonyy:Man skal ikke forsvare seg, man skal enten drite i det eller ta det til seg.
Jeg har ikke sagt at du ikke har lov til det. Men for meg blir du bare en drittunge av å lure på det:) Jeg bare anbefaler dere noe.
Zonyy- Soldier of THS
fint at du anbefaler noe, men synes det er rart at jeg blir en drittunge fordi jeg lurer på hvorfor jeg har fått en slik påstand mot meg.
HAr bare så sykt lyst til å provosere deg nå
Du er så så selvhøytidelig at jeg kunne sikkert skrevet noen hundre sider:)
SoL is
Men , jeg har bestemt meg for å forlate min elskelige SoL for en liten stund, så jeg må nok det.
Du blir ikke en liten drittunge, my bad. Du blir selvhøytidelig:)
Noe som gjør deg til en grinebiter.
Beklager så syyyykt mye.
Du er så så selvhøytidelig at jeg kunne sikkert skrevet noen hundre sider:)
SoL is
Men , jeg har bestemt meg for å forlate min elskelige SoL for en liten stund, så jeg må nok det.
Du blir ikke en liten drittunge, my bad. Du blir selvhøytidelig:)
Noe som gjør deg til en grinebiter.
Beklager så syyyykt mye.
Zonyy- Soldier of THS
jeg er ikke grinebit og jeg er heller ikke irritert, prøver bare å løse denne saken på et fornuftig vis.
Side 16 av 44 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 16 av 44