Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

chatte tråden

+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters

Side 15 av 44 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 44  Next

Go down

chatte tråden - Page 15 Empty Re: chatte tråden

Poste  Kakashi Sensei Man Jan 18, 2010 10:43 am

Du må unnskylde SoL, hans argumenterende evner er ikke av beste kvalitet. Rolling Eyes

Når det gjelder selve diskusjonen hevder jo Zonyy at alle her i klanen tar seg høytidelig noe som jeg sliter med å forstå. Hva har vi her i klanen gjort som tilsier at vi tar oss så veldig høytidelig? Og hvis han faktisk vil gjøre noe med det hadde vel det beste vært å fjerne hele rankingsystemet siden det fører til at noen får høyere titler en andre. Eller har dere noen bedre forslag?
Kakashi Sensei
Kakashi Sensei
Lord of THS
Lord of THS

Antall Innlegg : 2074

Til Toppen Go down

Poste  Zonyy Man Jan 18, 2010 6:38 pm

Kakashi Sensei skrev:Du må unnskylde SoL, hans argumenterende evner er ikke av beste kvalitet. Rolling Eyes

Når det gjelder selve diskusjonen hevder jo Zonyy at alle her i klanen tar seg høytidelig noe som jeg sliter med å forstå. Hva har vi her i klanen gjort som tilsier at vi tar oss så veldig høytidelig? Og hvis han faktisk vil gjøre noe med det hadde vel det beste vært å fjerne hele rankingsystemet siden det fører til at noen får høyere titler en andre. Eller har dere noen bedre forslag?

For det første sa jeg MANGE, for det andre kan du ta en kikk rundt om på tråder for å se om det er noen eksempler selv. Det er massevis av dem.
Zonyy
Zonyy
Soldier of THS
Soldier of THS

Antall Innlegg : 673

Til Toppen Go down

Poste  Mike's ghost Man Jan 18, 2010 6:41 pm

Jeg anbefaler sterkt å lese inleggene GRUNDIG og vær sikker på at du kan alle ordene før du svarer.

Nintendodude skrev:Zonyy taper... UANSETT!!! Er litt kult å tenke på. Cool
Hva er dette?
Mike's ghost
Mike's ghost
Legend and Saint of THS
Legend and Saint of THS

Antall Innlegg : 877

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Man Jan 18, 2010 7:13 pm

Reven skrev:Holy fuck, SoL. Det er ikke ofte jeg blir irritert, men herregud da mann, skjerp deg. den foregående siden var mer eller mindre bare ettordsposter som førte intet annet enn INGENTING til diskusjonen, og hvis det førte til noe som helst, så var det irritasjon grunnet din rett ut ignorante holdning til hele greia. Zonyy kritiserer dere, men i stedet for å ta det til etterettning, så bare fnyser dere av det og/eller bare kuker det til med å komme med ting som "Zonyy: så du mener at de fleste aktive medlemmene i denne klanen tar seg selv høytidlig?... litt av en overaskelse..."
og "men det var en overaskelse."
Snakk om et dårlig forsøk på å lure seg unna temaet. Hva med å faktisk konfrontere ham med noe konkret i stedet for å løpe unna med halen mellom beina, men FORTSATT så fast på at du har rett? God damnit! SKJERP DEG!

Jeg skjønner Zonyy veldig godt! Hva om de stjernene og den tittelen er en måte å hedre meg på, pluss å si at jeg alltid er velkommen tilbake? Jeg sier ikke dette bare fordi det er meg han hedrer meg, ettersom jeg hadde reagert akkurat likedan hadde det vært deg, SoL, eller noen av dere andre. På hvilken måte spiller det noen rolle som helst? Alt det der er, er en hyggelig gest til et medlem som har gjort mye for klanen, men ikke lenger er medlem. Skal dere klage på at folk er hyggelige nå, så stikk heller på 4Chan eller noe, you pitiful, pitiful beings!
Bottom line: Skjerp dere. Jeg kommer IKKE tilbake hvis dere ikke har modnet mer enn å ta et par skritt tilbake! (bortsett fra Zonyy og Mike, og andre som faktisk ser poenget i dette!)

PS: Vil også hedre Enro med hans "Les innleggene selv, latsabb!" Wiser words have never been spoken!

1. jeg hevder at vi i THS ikke tar seg selv høytidlige og derfor var det en overaskelse når zonyy kom med en slik uttale. i begynnelsen kan jeg godt innrøme at jeg ignorerte det, men etterpå spurte jeg enkelt og greit om han kunne vise eksempler slik at han kunne vise hva han mener, men da svarte han bare tilbake at det var slik og at vist jeg viste hva høytidlig betyde så kunne jeg skjønne hva han mener. Når zonyy har kommet med konkrete eksempler og argumenter på hvorfor vi tar oss selv så høytidlig skal jeg ta det til etteretning. greit nok at han skrev om at vi krangler om hvilken rang vi er i osv, men er det virkelig sant? meg og KS stillte spørsmål med hvorfor du hadde fått så høy rang som legende/gud, men vi var på ingen måte ute etter å skape krangel.

2. det eneste forslage jeg har ATM er at vi fjerner ranking systemet.

3. jeg leste ganske fort gjennom de 3 siste sidene, så rett meg vist jeg har skrevet noe som er for mye motstridende.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Antall Innlegg : 2867

Til Toppen Go down

Poste  Reven Man Jan 18, 2010 7:21 pm

Om dere er høytidelige eller ikke tror jeg at jeg skal holde meg langt unna. Jeg ville bare irettesette deg, SoL, slik at du ikke var en plage lengre, for jeg ble rett og slett irritert når jeg så innleggene dine. Jeg vet hva høytidelig er, men noen konkrete eksempler kan jeg ikke komme med ettersom jeg ikke har vært på forumet siden jeg stakk min kos. Alt jeg prøver å si er bare det at det sikkert ikke har så mye å si hvem som har hvilken rank. Da synes jeg det var bedre med det systemet JEG innførte, altså det at hvert enkelt medlem sier hvilken rank de vil ha, så gir jeg dem det.

Det man må se på, er heller at rankingsystemet er flawed, siden dere ikke får rank/poeng etter hvor gode innleggene er, men heller hvor mange det er.
Reven
Reven
Legend and Saint of THS
Legend and Saint of THS

Antall Innlegg : 2437

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Man Jan 18, 2010 7:24 pm

ranking systemet bryr jeg meg ikke om, men ble veldig opphengt i zonyy sit utsagn. Det eneste jeg forlanger er en god forklaring på hvorfor vi tar oss så høytidlig.

PS: føler at du blir irritert med alt som har med meg og gjøre. (ikke frekt ment)
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Til Toppen Go down

Poste  TorLan Man Jan 18, 2010 8:36 pm

Zonyy skrev:Herre kristus... Okey enten lærer vi hva å ta seg høytidelig betyr, og så ser vi hvordan man kan forbedre det. Eller så vet vi hva det betyr og prøver å gjøre noe med det.

Seriøst, hva betyr det? har alldri hørt det før..
TorLan
TorLan
Soldier of THS
Soldier of THS

Antall Innlegg : 615

http://www.gamereactor.no/profil/super+smash/

Til Toppen Go down

Poste  Zonyy Man Jan 18, 2010 10:46 pm

super smash skrev:
Zonyy skrev:Herre kristus... Okey enten lærer vi hva å ta seg høytidelig betyr, og så ser vi hvordan man kan forbedre det. Eller så vet vi hva det betyr og prøver å gjøre noe med det.

Seriøst, hva betyr det? har alldri hørt det før..

Don't make me kick your ass:) We take it on the bus.

Okey ta begynner jeg et inlegg som kommer til å bli LAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT, kommer til å skape mye oppstyr, kommer til å spre negativ enrgi i klanen, kommer til å skade noen(hvis dere tar internett så seriøst), kommer til å frustrere noen, kommer til å glede noen osv...

Jeg kommer ikke til å gjøre det.

Bare et eksempel:

Man tar seg selv høytidelig hvis man reagerer sånn at man bryr seg om man blir kalt høytidelig.

There you go.
Zonyy
Zonyy
Soldier of THS
Soldier of THS

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Man Jan 18, 2010 11:17 pm

så med andre ord kan man ikke forsvare mot at man er blitt kalt høytidlig.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Til Toppen Go down

Poste  Zonyy Man Jan 18, 2010 11:20 pm

Jo, man kan motbevise det ved å få personen til å ikke syntes det lenger.
Zonyy
Zonyy
Soldier of THS
Soldier of THS

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Man Jan 18, 2010 11:24 pm

men da reagerer jo man på at man er høytidlig, og da er man etter det du sa høytidlig, med andre ord blir det litt fail.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Til Toppen Go down

Poste  Zonyy Man Jan 18, 2010 11:26 pm

Last comment from me, prøv å virke litt smart da.
Zonyy
Zonyy
Soldier of THS
Soldier of THS

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Man Jan 18, 2010 11:43 pm

hmm... kan bli litt vanskelig å motbevise, men får se om jeg kan tenke ut noe i morgen.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Til Toppen Go down

Poste  Mike's ghost Tir Jan 19, 2010 12:31 am

Zonyy burde heller starte en skole om hvordan man burde oppføre seg på internett. Wink
Mike's ghost
Mike's ghost
Legend and Saint of THS
Legend and Saint of THS

Antall Innlegg : 877

Til Toppen Go down

Poste  Reven Tir Jan 19, 2010 2:55 am

Niklas (SoL) skrev:ranking systemet bryr jeg meg ikke om, men ble veldig opphengt i zonyy sit utsagn. Det eneste jeg forlanger er en god forklaring på hvorfor vi tar oss så høytidlig.

PS: føler at du blir irritert med alt som har med meg og gjøre. (ikke frekt ment)

Sukk... Jeg blir irritert over at du ignorerer (ignorerte) det som var saken, og at du spammer fordi du prøver å unngå the topic at hand. I fortiden har jeg blitt irritert over at du står på faste meninger uten så mye som å argumentere for meningene dine, eller i det hele tatt prøvd å tenke at "kanskje jeg tar feil" eller noe sånn. Du er sta som ****, og det er irriterende. Jeg er over ett hundre prosent sikker på at jeg ikke er den eneste som irriterer meg over det. Sure, nå ber du om litt mer info om saken, men til å begynne med sto du på ditt, og forsøkte å ignorere det ved spamming. Du er den eneste som er sta som et esel, og derfor er det utrolig lett å bli irritert på deg. Jeg foreslår at du tenker deg om i framtiden, og svelger stoltheten din slik at du kan innrømme at andres synspunkt kan være bedre enn ditt eget.

Å være selvhøytidelig betyr at man meler sin egen kake, og man står fast på sitt, og at det skal være sånn og sånn. Always looking out for number one, med andre ord. Man kan godt være den beste, men er noen andre bedre enn en selv, er det urettferdig, og da skal det heller være likt for alle.

Det beste eksempelet jeg kan komme med... er deg, SoL. Beklager at det ble deg, men du er rett og slett det beste eksempelet, nettopp på grunn av staheten din. Hvis noen sier noe du ikke vil, eller ikke er enig i fra første stund er det umulig å få deg over på den andre siden, rett og slett grunnet staheten din. Zonyy ber dere være mindre selvhøytidelige, og du svarer med at det ikke er det, og at han ikke engang bør tenke den tanken igjen (ikke det du sa, men du mente det sikkert slik). Om du vet hva det å være selvhøytidelig er, ville du ha tenkt deg om, og sett om det var noe du kunne gjøre med det FØR du begynte å stå for din sak. Når Cladeus ville rive klanen i stykker tok jeg kritikken hans til meg, og gjorde det jeg kunne for å redde klanen. Det var ikke høytidelig. Jeg går ut ifra at selve definisjonen på å være selvhøytidelig er at man ikke tåler kritikk, og hvis man får kritikk mot seg, nekter man blankt i stedet for å heller prøve å endre seg etter det.

Håper det oppklarte en del ting. Og hvis du nekter på alt det jeg har sagt nå, så beviser du det bare enda mer. Du ER selvhøytidelig, SoL, men du kan enda gjøre noe med det. Start nå, så slipper jeg kanskje å bli irritert på deg igjen x)
Reven
Reven
Legend and Saint of THS
Legend and Saint of THS

Antall Innlegg : 2437

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Tir Jan 19, 2010 11:03 am

jeg er sta, men jeg er ikke ignorerende. jeg står på mitt helt noen klarer å motbevise meg, riktig nok skal det mye til for at jeg skifter menning, men umulig er det ikke og zonyy sin argumentasjon var langt i fra nok til å overbevise meg.jeg prøvde ikke å unngå saken, men jeg synes det var en påstand som kom ganske så overaskende, og derfor ville jeg vite hvorfor zonyy mente slikt. og jeg spammet ikke, dette er en chatte tråd, derfor er det ganske så vanskelig å skrive spam her. du sier at jeg mener mitt på grunn av staheten, dette vil jeg påstå er ganske så feil, jeg står for det jeg mener fordi jeg mener det, og ikke bare på pur F*en. jeg synes andre synspunkter er dårligere en mitt med mindre de klarer å overbevise meg, noe som er mulig, men vanskelig.

og vist du lurer på hvorfor jeg ikke har argumentert for menningene mine før er det rett og slett at jeg ikke har følt trangen til å gjøre det. jeg skal innrøme at jeg har tabbet meg ut noen ganger, men mennesker failer naturlig og slikt gjelder da selfølgelig meg også.

ble veldig oppramsende dette her, beklager dårlig setningsoppbygning og struktur.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Til Toppen Go down

Poste  Volodarskii Tir Jan 19, 2010 1:52 pm

Zonyy skrev:Og hvorfor har vi egentlig leder i en slik klan? ; hovedsaken er jo at vi skal SPILLE, og man MÅ jo ikke ha en leder for å få arrangert turnering og div.
Vel, nå er det så vidt forskjell på "vanlig" medlem og leder da, i hvert fall i mine øyne. Det jeg ser som den viktigste grunnen til å ha leder er å ha en som kan ta ekstra mye ansvar, få arranget ting osv.
Volodarskii
Volodarskii
Knight of THS
Knight of THS

Antall Innlegg : 1231

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Tir Jan 19, 2010 2:02 pm

Zonyy skrev:

Bare et eksempel:

Man tar seg selv høytidelig hvis man reagerer sånn at man bryr seg om man blir kalt høytidelig.

There you go.

mitt mot argument mot dette utsagnet (om det kan kalles et argument.) er at jeg ikke ser logiken i det. det blir det samme som å kalle en person nazi fordi han reagerte på at han ble kalt nazi, hvor er logikken?

EDIT: vil foresten vite hva resten av forumet mener, vil vite hva flertallet mener om saken. (om det kan kalles en sak.)
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Til Toppen Go down

Poste  Kakashi Sensei Tir Jan 19, 2010 3:42 pm

[quote="Niklas (SoL)"]
Zonyy skrev:EDIT: vil foresten vite hva resten av forumet mener, vil vite hva flertallet mener om saken. (om det kan kalles en sak.)

Jeg skjønner hva Jonaskram mener, men synes han overdriver det noe collosalt. Greit nok at du er litt for sta for ditt eget beste, men det er aldri så gale at det er noe å gå rundt å irritere seg over.
Kakashi Sensei
Kakashi Sensei
Lord of THS
Lord of THS

Antall Innlegg : 2074

Til Toppen Go down

Poste  Enro Tir Jan 19, 2010 4:01 pm

Noen saker er rett og slett for dumme til at jeg føler det er verdt å bry meg med dem, men denne gangen får jeg vel gjøre et unntak.

Zonyy sin påstand om at noen brukere tar seg selv for selvhøytidelig er ikke fakta, men en mening. Det er en 100% subjektiv vurdering gjort av Zonyy om hvordan forholdet på forumet er. Å prøve å tvinge andre til å innse det samme er bortkastet tid og å bevise kan være kontra produktivt. Hvis han nevnte ett eksempel så kunne andre bevisst eller ubevisst begynt å se ned på brukeren som dette eksempelet omhandlet og dermed gitt motsatt effekt.
Å prøve å tvinge andre til å bli enige om meningen er bortkastet tid. Jeg kunne like gjerne prøvd å skape enighet om at fargen grønn er kulere enn rød.
Tror ikke at Zonyy hadde satt i gang denne diskusjonen med mindre han hadde en seriøs mening om temaet, og jeg mener vi burde ta hensyn til hvordan Zonyy føler det fremfor å prøve å finne ut hvorfor.

Håper forresten at alle (jeg sikter til deg også Zonyy) holder dette i bakhodet når vi poster på forumet.

Til slutt så vil jeg legge til at jeg ikke finner denne selvhøytidligheten spesielt framtredende i miljøet vårt, men det kan også være et tegn på at jeg er vant med det og er en av de brukerne som bidrar til å skape en slik negativ utvikling.
Enro
Enro
Leder
Leder

Antall Innlegg : 655

http://www.gamereactor.no/profil/Enro/

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Tir Jan 19, 2010 4:52 pm

kudos til deg enro, er veldig enig, og må si at dette hysteriet oppsto nok på grunn av meg, selv om jeg bare var nyskjerrig på påstanden som zonyy kom med.

så beklager for alt kaoset som har hendt, det var absolut ikke intensjonen.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Til Toppen Go down

Poste  Royality Indeed Tir Jan 19, 2010 7:15 pm

Lettere sagt er vel å si at man ser litt ned på andre, og setter seg selv øverst. - Jeg har sett noen tilfeller, men om det hender så ofte vet jeg ikke helt.
Royality Indeed
Royality Indeed
Soldier of THS
Soldier of THS

Antall Innlegg : 783

http://www.gamereactor.no/profil/Royality-indeed/

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Tir Jan 19, 2010 8:13 pm

nå er det jo av og til at man hevder seg på gøy/tull.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Til Toppen Go down

Poste  Volodarskii Tir Jan 19, 2010 8:16 pm

Jepp. Jeg er for eksempel "litt" overlegen når det gjelder TC og Reflex, og da kødder jeg bare.
Volodarskii
Volodarskii
Knight of THS
Knight of THS

Antall Innlegg : 1231

Til Toppen Go down

Poste  Niklas (SoL) Tir Jan 19, 2010 8:18 pm

og jeg med brawl.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God