chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 14 av 44
Side 14 av 44 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44
Re: chatte tråden
Zonyy skrev:Og til sist: Innse det; vi er alle nerder, å være aktiv i et gamer forum er ikke noe annet.
Selvfølgelig er vi nerder! Hvorfor skulle vi benekte det? Det er jo bare kult å være nerd!
Zonyy skrev:Jeg vet ikke om Super Smash sa det fordi han ville gjøre litt narr av THS eller bare få oss til å smile, men det at han sa at vi burde bli kommunister er så herlig sagt, og det beskriver nesten hvordan det alltid burde ha vært.
Jeg er sosialist, er det godt nok?
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
zonyy har helt rett!
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
zonyy: når du snakker om folk som tar seg høytidelig, hvem sikter du til? må si at jeg forstår poenget ditt, men isåfall hadde det vært bedre om vi fjernet hele ranking systemet.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Spilling er det de fleste ungdom driver med for tiden, før hadde man ikke spill. Og selv om vi spiller, trenger ikke vi å bli stempla for å være nerd. Det er jo nesten bare det samme som å se på tv. du blir jo litt lost da også. Den eneste grunnen til at jeg joina, er fordi at ingen i klassen min har Wii, sånn at jeg hadde noen å snakke med dette om. så når det gjelder med de vennene jeg ser hver dag, da snakker jeg mest om PS3. '
Ja, jeg kan masse om PS3 og PSP. Men det stopper liksom, det er ikke noe snakk om Wii i det hele tatt. nesten ikke psp heller. Og jeg eier ikke en PS3 selv, men broren min gjør det. (Der jeg får kildene fra)
Egentlig snakker vi ikke så mye om spill, men når vi først gjør det
Ja, jeg kan masse om PS3 og PSP. Men det stopper liksom, det er ikke noe snakk om Wii i det hele tatt. nesten ikke psp heller. Og jeg eier ikke en PS3 selv, men broren min gjør det. (Der jeg får kildene fra)
Royality-indeed skrev:Spilling er det de fleste ungdom driver med for tiden, før hadde man ikke spill. Og selv om vi spiller, trenger ikke vi å bli stempla for å være nerd. Det er jo nesten bare det samme som å se på tv. du blir jo litt lost da også. Den eneste grunnen til at jeg joina, er fordi at ingen i klassen min har Wii, sånn at jeg hadde noen å snakke med dette om. så når det gjelder med de vennene jeg ser hver dag, da snakker jeg mest om PS3. '
Men alle folk som spiller poster massevis av poster på et Gamer forum.
Uansett, så er det sykt urelevant hvem jeg sikter til. Og jeg sikter til nesten alle om dere må vite det.
Zonyy- Soldier of THS
- Antall Innlegg : 673
Zonyy: så du mener at de fleste aktive medlemmene i denne klanen tar seg selv høytidlig?... litt av en overaskelse...
Øhhhh, ja. det burde ikke være en overaskelse.
Zonyy- Soldier of THS
men det var en overaskelse.
Fordi?
Zonyy- Soldier of THS
Kanskje han ikke synes folk her tar seg høytidlig?
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
nettop
Og, så at det var mange (noen lange også) innlegg her, og jeg gidder ikke å lese gjennom alle. Så jeg bare spør: Hva skjer?
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
Jeg leser nøye gjennom alle innleggene danner meg selv et tydelig bilde av situasjonen og argumentenes vektleggelse. Jeg vil nå komme med et passende svar på nintendodudes spørsmål: Les innleggene selv din latsabb!
Gidder ikke å diskutere med folk som har satt seg en mening og står for den uansett hva man sier.
Zonyy- Soldier of THS
neivel...
Enro skrev:Jeg leser nøye gjennom alle innleggene danner meg selv et tydelig bilde av situasjonen og argumentenes vektleggelse. Jeg vil nå komme med et passende svar på nintendodudes spørsmål: Les innleggene selv din latsabb!
Jeg har lest det! men er like dum..
Naturligvis. Du kan ikke forvente at idioter blir smartere av å lese innleggene til andre idioter.
(Jeg vil undrestreke at dette innlegget var ment som tull.)
(Jeg vil undrestreke at dette innlegget var ment som tull.)
Sol og KS: hvis Zonyy ikke syntes at folk tar seg høytdlg så hadde han ikke nevnt, at alle i klanen tar seg for høytidelg, som en problemstlling.
Da jeg leste det fikk jeg nesten lyst til å begå selvmord
Da jeg leste det fikk jeg nesten lyst til å begå selvmord
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han mener at alle tar seg selv så høytidlig, hadde kanskje hjulpet vist han kom med noen eksempler.
Herre kristus... Okey enten lærer vi hva å ta seg høytidelig betyr, og så ser vi hvordan man kan forbedre det. Eller så vet vi hva det betyr og prøver å gjøre noe med det.
Zonyy- Soldier of THS
kan du vennligst komme med noen eksempler som viser hvor høytidlig vi tar oss selv.?
Zonyy taper... UANSETT!!! Er litt kult å tenke på.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
skulle det være et eksempel
Holy fuck, SoL. Det er ikke ofte jeg blir irritert, men herregud da mann, skjerp deg. den foregående siden var mer eller mindre bare ettordsposter som førte intet annet enn INGENTING til diskusjonen, og hvis det førte til noe som helst, så var det irritasjon grunnet din rett ut ignorante holdning til hele greia. Zonyy kritiserer dere, men i stedet for å ta det til etterettning, så bare fnyser dere av det og/eller bare kuker det til med å komme med ting som "Zonyy: så du mener at de fleste aktive medlemmene i denne klanen tar seg selv høytidlig?... litt av en overaskelse..."
og "men det var en overaskelse."
Snakk om et dårlig forsøk på å lure seg unna temaet. Hva med å faktisk konfrontere ham med noe konkret i stedet for å løpe unna med halen mellom beina, men FORTSATT så fast på at du har rett? God damnit! SKJERP DEG!
Jeg skjønner Zonyy veldig godt! Hva om de stjernene og den tittelen er en måte å hedre meg på, pluss å si at jeg alltid er velkommen tilbake? Jeg sier ikke dette bare fordi det er meg han hedrer meg, ettersom jeg hadde reagert akkurat likedan hadde det vært deg, SoL, eller noen av dere andre. På hvilken måte spiller det noen rolle som helst? Alt det der er, er en hyggelig gest til et medlem som har gjort mye for klanen, men ikke lenger er medlem. Skal dere klage på at folk er hyggelige nå, så stikk heller på 4Chan eller noe, you pitiful, pitiful beings!
Bottom line: Skjerp dere. Jeg kommer IKKE tilbake hvis dere ikke har modnet mer enn å ta et par skritt tilbake! (bortsett fra Zonyy og Mike, og andre som faktisk ser poenget i dette!)
PS: Vil også hedre Enro med hans "Les innleggene selv, latsabb!" Wiser words have never been spoken!
og "men det var en overaskelse."
Snakk om et dårlig forsøk på å lure seg unna temaet. Hva med å faktisk konfrontere ham med noe konkret i stedet for å løpe unna med halen mellom beina, men FORTSATT så fast på at du har rett? God damnit! SKJERP DEG!
Jeg skjønner Zonyy veldig godt! Hva om de stjernene og den tittelen er en måte å hedre meg på, pluss å si at jeg alltid er velkommen tilbake? Jeg sier ikke dette bare fordi det er meg han hedrer meg, ettersom jeg hadde reagert akkurat likedan hadde det vært deg, SoL, eller noen av dere andre. På hvilken måte spiller det noen rolle som helst? Alt det der er, er en hyggelig gest til et medlem som har gjort mye for klanen, men ikke lenger er medlem. Skal dere klage på at folk er hyggelige nå, så stikk heller på 4Chan eller noe, you pitiful, pitiful beings!
Bottom line: Skjerp dere. Jeg kommer IKKE tilbake hvis dere ikke har modnet mer enn å ta et par skritt tilbake! (bortsett fra Zonyy og Mike, og andre som faktisk ser poenget i dette!)
PS: Vil også hedre Enro med hans "Les innleggene selv, latsabb!" Wiser words have never been spoken!
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
Side 14 av 44 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 14 av 44