chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 28 av 44
Side 28 av 44 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 36 ... 44
Re: chatte tråden
Drar til et feriested i morgen, kommer tilbake om (ca) en uke.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Swanton skrev:Jo da, vi prøvde en sammenslåing, men problemet da var vel at det var et... Mellomledd, *host*Mike*host* som ikke fikk til kommunikasjonen helt... Mike er ikke her, og både SoL, KS og jeg er med i begge klanene(selv om jeg ikke er særlig aktiv i NB....), så jeg er sikker på at vi kan få til en sammenslåing hvis vi prøver en gang til
NB var jo og er fortsatt knust. Det som var en klan med nesten 15 aktive medlemmer, gjenstår det bare 3medlemmer. Det var ikke mangel på kommunikasjon, det var mangel på aktivitet i NB. Fortell meg, er dere så desperate etter å få Ine tilbake i klanen? Jeg ville heller fokusert på å samle folk som har MH: tri.
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
Mike? For en gledelig overrasklse! Trodde du hadde forlatt oss for godt. Av og til er jeg glad for å ta feil.
En klan vil aldri død ut så lenge det fortsatt er medlemmer som holder den i live. Fram til NB selv innrømmer at de utryddet så annarkjenner jeg den som en klan.
En klan vil aldri død ut så lenge det fortsatt er medlemmer som holder den i live. Fram til NB selv innrømmer at de utryddet så annarkjenner jeg den som en klan.
Mike skrev:Swanton skrev:Jo da, vi prøvde en sammenslåing, men problemet da var vel at det var et... Mellomledd, *host*Mike*host* som ikke fikk til kommunikasjonen helt... Mike er ikke her, og både SoL, KS og jeg er med i begge klanene(selv om jeg ikke er særlig aktiv i NB....), så jeg er sikker på at vi kan få til en sammenslåing hvis vi prøver en gang til
NB var jo og er fortsatt knust. Det som var en klan med nesten 15 aktive medlemmer, gjenstår det bare 3medlemmer. Det var ikke mangel på kommunikasjon, det var mangel på aktivitet i NB. Fortell meg, er dere så desperate etter å få Ine tilbake i klanen? Jeg ville heller fokusert på å samle folk som har MH: tri.
Nå er det jo ikke særlig mer en 3 aktive medlemmer i denne klanen heller (selv om NB har vært dødstille nå i hele sommerferien ettersom de fleste aktive medlemmer prioriterer vekk NB). Uansett er det vanskelig å få tak i medlemmer med MH 3 ettersom det allerede er en klan for det spillet.
Enro: Takk.
Hey! Its the new smmeeaashhh! . Er lei av Cod, så jeg skal prøve å være mere aktiv her
Jeg sa ikke at jeg betviler at NB fortsatt er en klan. Jeg bare tviler på fordelene ved en sammenslåing.
Nå som vi er inne på dette temaet lurer jeg på vilken rolle Kakashi Sensei og Sonic og Link, lederne av NB spilte under sammenslåingen. Lederne av NB eller to medlemmer av THS. De intresange er at de var aktivt med på begge klanene under valgene... Kunne jeg som leder av THS ha stemt for sammenslåingen i NB? Ser dere for dere at Barrack Obama skulle ha reist til Russland stemme på de Russiske valgene?
Da dere sendte brevene til P-dude og Jonaskram om at dere argumenterte for at de skulle gå av. Da dere stiftet NB tok dere et valg, et valg som får der til å se ut som forædere av THS. Dere sa etter stiftelsen av NB at dere fortsatt var lojal til THS. Jeg sliter med å se hvor den lojaliteten ligger... Dere styrtet Grunnleggern av THS og ledern som har holdt THS lengst oppe og Aktivt.
Men jeg har også en del med i styrtingen av lederne å gjøre... Jeg var med på brevet som anonymt medlem. Jeg fikk brevet sendt til meg av KS, det ironiske var at siden jeg ikke leste gjennom det helt kom jeg på fel side... Jeg leste ikke den delen at lederne skulle styrtes... Jeg var også med på planleggingen av brevet men ikke den delen... Mitt formål med brevet var å få ledernes aktivitet opp igjen, spesielt P-dudes. Men jeg ente med å gjøre det være... Dette var en av grunnene til at jeg gikk av som leder.
Jeg spurte ikke om det under min siste periode som leder fordi jeg viste at det kunne knuse THS om dere ble nøtt til å velge mellom NB og THS.
Enro: Du vet at motstanderklaner er til for å utfordres og ikke bare gjennom spilling.
Nå som vi er inne på dette temaet lurer jeg på vilken rolle Kakashi Sensei og Sonic og Link, lederne av NB spilte under sammenslåingen. Lederne av NB eller to medlemmer av THS. De intresange er at de var aktivt med på begge klanene under valgene... Kunne jeg som leder av THS ha stemt for sammenslåingen i NB? Ser dere for dere at Barrack Obama skulle ha reist til Russland stemme på de Russiske valgene?
Da dere sendte brevene til P-dude og Jonaskram om at dere argumenterte for at de skulle gå av. Da dere stiftet NB tok dere et valg, et valg som får der til å se ut som forædere av THS. Dere sa etter stiftelsen av NB at dere fortsatt var lojal til THS. Jeg sliter med å se hvor den lojaliteten ligger... Dere styrtet Grunnleggern av THS og ledern som har holdt THS lengst oppe og Aktivt.
Men jeg har også en del med i styrtingen av lederne å gjøre... Jeg var med på brevet som anonymt medlem. Jeg fikk brevet sendt til meg av KS, det ironiske var at siden jeg ikke leste gjennom det helt kom jeg på fel side... Jeg leste ikke den delen at lederne skulle styrtes... Jeg var også med på planleggingen av brevet men ikke den delen... Mitt formål med brevet var å få ledernes aktivitet opp igjen, spesielt P-dudes. Men jeg ente med å gjøre det være... Dette var en av grunnene til at jeg gikk av som leder.
Jeg spurte ikke om det under min siste periode som leder fordi jeg viste at det kunne knuse THS om dere ble nøtt til å velge mellom NB og THS.
Enro: Du vet at motstanderklaner er til for å utfordres og ikke bare gjennom spilling.
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
Uhm......... Eh, er det bare meg, eller tar vi hele greia litt vel seriøst her? Jeg mener, vi snakker om en gaming-klan, nærmere bestemt en Nintendo-klan. Vi snakker om et sted hvor folk som liker Nintendo og deres spill kan møtes, diskutere eller spille sammen. Ikke noe mer. Hva er alt dette snakket om forrædere, styrting av ledere og sammenligninger med USA og Russlands statsoverhoder? Unnskyld meg, men hvis vi har SÅ høye tanker om oss selv, ja da er det ikke noe rart vi blir skuffa
Swanton- Seeker of THS
- Antall Innlegg : 15
Jeg har problemer med å se poenget ditt. Jeg er overbevist om at jeg, og alle andre her har lært av feilene som ble begått under "Splittelsen". Å legge seg opp i fortiden er det stikk motsatte denne klanen trenger. Vi må konsentrere oss om det som skjer nå.
Fordelene ved å slå sammen THS og NB, jeg er også usikker på hvor stor effekt det vi ha på aktiviteten vår, men jeg er overbevist om fordelen vil være større enn ulempene.
Som Swanton sa så er vi bare gamere, å blande intarnasjonal politikk inn i bildet er å overdrive en smule.
Fordelene ved å slå sammen THS og NB, jeg er også usikker på hvor stor effekt det vi ha på aktiviteten vår, men jeg er overbevist om fordelen vil være større enn ulempene.
Som Swanton sa så er vi bare gamere, å blande intarnasjonal politikk inn i bildet er å overdrive en smule.
Mike får det alltid til å høres ut som en ny, fjompete (sorry for det) Hollywood film. Og som vi alle vet, så kjøper amerikanerne ALT! Uansett, la oss diskutere noe annet enn ledere, lojalitet og politikk. Vi er liksom bare en haug med svette gamere.
Det ser ut som om det blir en ganske sterk FPS-høst, i hvert fall etter hva Wii vanligvis får levert. I år kommer jo The Conduit 2, CoD: Black Ops og GoldenEye. Blir en ganske sweet online høst med andre ord. Gleder meg til alle, men er litt skeptisk til Wii-versjonen av Black Ops, men de to andre er klare kjøp.
Når man snakker om online. Har noen av dere Toribash? Det er et nytt online WiiWare-spill. Det er turbasert fighting, som går ut på å lage dine egne angrep. Det er et genialt, og litt avansert konsept. Dere må rett og slett se en gameplay-video for å forstå det. Hadde vært moro om noen her kjøpte det, så har jeg noen å spille online med.
Det ser ut som om det blir en ganske sterk FPS-høst, i hvert fall etter hva Wii vanligvis får levert. I år kommer jo The Conduit 2, CoD: Black Ops og GoldenEye. Blir en ganske sweet online høst med andre ord. Gleder meg til alle, men er litt skeptisk til Wii-versjonen av Black Ops, men de to andre er klare kjøp.
Når man snakker om online. Har noen av dere Toribash? Det er et nytt online WiiWare-spill. Det er turbasert fighting, som går ut på å lage dine egne angrep. Det er et genialt, og litt avansert konsept. Dere må rett og slett se en gameplay-video for å forstå det. Hadde vært moro om noen her kjøpte det, så har jeg noen å spille online med.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
Blir det online på Goldeneye? Det hadde vært Uber
Nei har ikke hørt om det, skal sjekke det
Nei har ikke hørt om det, skal sjekke det
Åååå! det spillet! har sett på det før, gjennkjente bare ikke navnet Det ser cool ut! har du det?
Mike: Planen var aldri å styrte lederene i THS, men jeg var kritisk til P-dude's lederevner og sendte derfor en klage, så enkelt er det.
Mike: Det var ingen ond og slu plan om å styrte THS bak NB. Det var et forslag som kom fra Gamer123 ettersom hun var lei av all krangelen i THS. Jeg kan si meg enig at det kanskje var en dårlig og alt for lite gjennomtenkt beslutning, men planlagt var det så absolutt ikke. Tro meg eller ikke om du vil. Det bryr jeg meg svært lite om.
Ps: Ikke bland in politikk i klan diskusjoner. Prinsippet er kanskje noenlunde det samme, men det er også ganske forskjellig.
Ps: Ikke bland in politikk i klan diskusjoner. Prinsippet er kanskje noenlunde det samme, men det er også ganske forskjellig.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Scorpion: Jepp, tror de snakket om 12 manns online eller noe. Har Toribash ja. Ganske morsomt, men det er vanskelig å mestre det da.
Noen som er med å spille noe nå? MH, SSBB, TC, Reflex eller noe?
EDIT: Kom i chatbox.
Noen som er med å spille noe nå? MH, SSBB, TC, Reflex eller noe?
EDIT: Kom i chatbox.
Ok, får se om jeg gidder noe da. Har litt vondt i hodet nå.
Da er det ikke lenge til meg og KS reiser, kommer tilbake om 3 uker. Mener å huske at vi klarte å fikse det mobile bredbåndet, så får vel stikke innom et par ganger i løpet av de 3 ukene.
[quote="Nintendodude"]Scorpion: Jepp, tror de snakket om 12 manns online eller noe.
sweeeeeeet Det blir mest sannsynlig et kjøp!
sweeeeeeet Det blir mest sannsynlig et kjøp!
Side 28 av 44 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 36 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 28 av 44