chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 34 av 44
Side 34 av 44 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44
Re: chatte tråden
Hm... Jeg tør ikke å si at jeg forstod 100% av det...
Hvis du sikter til personer under 12 er det veldig mange. Over 12 veldig få. På skolen min bare har vi en (bortsett fra meg) som har Wii, og han er en ikke gamer.
Hvis du sikter til personer under 12 er det veldig mange. Over 12 veldig få. På skolen min bare har vi en (bortsett fra meg) som har Wii, og han er en ikke gamer.
Wii leder med flest aktive spillere, flest solgte konsoller og flest solgte spill... Korrekt meg hvis jeg er feil, men jeg mener de sa det på E3-messen
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
Jeg vet at de har solgt mest konsoller i verden, men Norge er en annen sak, og en god del av Nintendo spillerene er jo såkalte casual gamers.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Vi bor i Norge. Wii er ut her, mens Xbox 360, PS 3 og til dels PC er inn.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Mike's ghost skrev:Wii leder med flest aktive spillere, flest solgte konsoller og flest solgte spill... Korrekt meg hvis jeg er feil, men jeg mener de sa det på E3-messen
Er dette tall som gjaldt fra da wii kom, og til E3 2010?
Om jeg ikke tar feil har WIIen solgt ca 70millioner eksemplarer, mens 360 har vel solgt rundt 40 millioner, (i verden).
Wii er ikke ute og det finnes nokk av Wii gamere...
Mike: Har du noen konkrete slagstall å henvise til? Mener å ha hørt at PS3 og Xbox 360 selger betraktlig mer enn WII i Norge, har dessverre ikke noe statistikk å referere til.
Tillat meg å rette på meg selv; " Det er en mangel på nintendogamere som er innterreserte i å være med i en klan eller som ikke kjenner til oss."
Det er garantert mer en et dusin aktive nintendogamere der ute.
Det er garantert mer en et dusin aktive nintendogamere der ute.
Jeg må bøye meg til det noen sa tidligere, ikke i Norge.
Noe av grunnen til at wii solgte så bra er vel den nyskapende kontrollen, og den nye måten å spille spill på. Jeg har aldri hørt noen tall som gjelder Norge, hadde vært kult om noen kunne finne noe!
Noe av grunnen til at wii solgte så bra er vel den nyskapende kontrollen, og den nye måten å spille spill på. Jeg har aldri hørt noen tall som gjelder Norge, hadde vært kult om noen kunne finne noe!
Valgte å skifte til en juleavatar, Det er jo første desember i dag.
Julavatar er oppskrytt. The third heir er kul nok uansett.
Sant nok.
Jeg skal bytte juleavatar her jeg også. Men bildet er ikke på denne dataen. Men den kommer snart!
Takker for påminnelse!
Takker for påminnelse!
Ble vi enige om å kjøre en runde med "årets kåringer" fra i år? Isåfall, skal vi ta det til jul eller nyttår?
Har vi diskutert dette emnet?
Er jo en god ide, men er ikke sikker på om vi er nok medlemmer til at det blir noe spenning i det.
Er jo en god ide, men er ikke sikker på om vi er nok medlemmer til at det blir noe spenning i det.
Egentlig enig i det. Ja vi gjorde det i oktober tror jeg? Hvertfall i sammenheng med Super Smash turneringen...
Vår svakhet, min svakhet var at vi var for opptatt av THS sin stolthet, sin ledelse og at THS skulle være kun for nintendo. Dette tapte vi stort på, flere og flere medlemmer forlot klanen. Medlemmer klaget på ledernes evne til å holde på medlemmene. Men tingen var at de "forlot" klanen for å spille å spill til andre plattformer. Siden THS kun ville ha spillere som spilte Nintendospill var og er dette ett nederlag. Det hjalp heller ikke at flere krangler utbrøt i klanen av ulike grunner. I tillegg satset vi kun på rekruttering fra GR. Å tru det eller ei men det finnes faktisk Nintendo-gamere som ikke er med på GR.
Disse feilene vill bli forhindret i det nye revolusjonerende UGoN.
Nå som THS er synket dypere enn noen gang vill tilbyr jeg denne løsningen: http://unitedgamersofnorway.norwegianforum.net/
Disse feilene vill bli forhindret i det nye revolusjonerende UGoN.
Nå som THS er synket dypere enn noen gang vill tilbyr jeg denne løsningen: http://unitedgamersofnorway.norwegianforum.net/
Meh, THS klarer seg fint nok. Vi hadde jo faktisk en spillkveld sist i går.
THS klarer seg, men har dessverre ikke så mange medlemer, ikke at det gjør så mye når man spiller SSBB eller MH3, litt verre er det når man skal spille Mario kart WII, er ikke så gøyt med fire spillere. Jeg står for at THS skal være en ren Nintendo klan, og kommer til å ytre min mening mot de som er i mot det, og slik kommer det alltid til å være.
Det var en god del ting jeg ønsket å si om "Alliansen" din men jeg velger å fatte meg i korthet; THS har ingen planer om å være en del av denne "Alliansen".
Den lille talen der hørtes ut som et eksempel på propaganda fra samf timen vår, Mike.
Jeg synes også at det går fint med THS, og er det noe jeg ikke kommer til å melde meg inn i nærmeste fremtid er det en multiklan med alt av konsoller. Jeg tenker det er litt rotete hvis det er en tråd også er det et multispill som f.eks cod...
Men det hadde ikke gjort noe om det var noen flere medlemmer her...
btw: Som Mike sa, det at vi bare fokuserte på GR medlemmer, kan vi gjøre som ble gjort tidligere? Å reklamere for ths via andre spillsider ol?
Jeg synes også at det går fint med THS, og er det noe jeg ikke kommer til å melde meg inn i nærmeste fremtid er det en multiklan med alt av konsoller. Jeg tenker det er litt rotete hvis det er en tråd også er det et multispill som f.eks cod...
Men det hadde ikke gjort noe om det var noen flere medlemmer her...
btw: Som Mike sa, det at vi bare fokuserte på GR medlemmer, kan vi gjøre som ble gjort tidligere? Å reklamere for ths via andre spillsider ol?
Det er jo en mulighet, men jeg har ikke bruker på andre spillnettsider, spørs om jeg gidder å lage en bruker for å reklamere for en liten Nintendo klan....
Mike og Nintendodude reklamerte for oss på Gamer og et par andre steder en gang i tiden, uten hell.
Åja, jaja...
Vet tidligere aktive at vi har spillekveld, og at aktivitetsnivået er greit nå for tiden?
MV, Zonyy, Torlan og sånn?
Vet tidligere aktive at vi har spillekveld, og at aktivitetsnivået er greit nå for tiden?
MV, Zonyy, Torlan og sånn?
Side 34 av 44 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 34 av 44