chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 12 av 44
Side 12 av 44 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44
Re: chatte tråden
Har endelig fått oppklart litt av BankID mysteriet, har fått passordet, men nå må jeg plutselig ha en sikkerhetskode også-.-
Og for å få det, må jeg ha kortleser, noe jeg IKKE har, men heldigvis får tilsendt i posten, så jeg får den sansynligvis på torsdag eller fredag. Men innen den tid er vel varene jeg skal kjøpe tømt fra lageret T3T
Og for å få det, må jeg ha kortleser, noe jeg IKKE har, men heldigvis får tilsendt i posten, så jeg får den sansynligvis på torsdag eller fredag. Men innen den tid er vel varene jeg skal kjøpe tømt fra lageret T3T
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Jo gud forduger (høhø) ham. Når han får kortet, så er det plutselig et enda større tilbud, slik at DSN har nok penger til å hamstre kraftig da. Alt er planlagt.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
Om gud liker meg eller ikke får så være, tror ikke på ham uansett
Hey guys. What's happening on this side? Etter Brawl-turneringen mot N.B utfordrer Outer Heaven dere i THS i Brawl! :3
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
Beklager dobbeltposten, men... Jeg har et teoretisk spørsmål..
Hvis jeg skulle komme tilbake til THS. Hvilken stilling ville jeg få da? Leder? Nestleder? Mod? Medlem? Sviker? Bolsjeviker?
Hvis jeg skulle komme tilbake til THS. Hvilken stilling ville jeg få da? Leder? Nestleder? Mod? Medlem? Sviker? Bolsjeviker?
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
Vi takker ja til Brawl turnering.
Vet ikke hvilken stilling du hadde fått. Spørs om du hadde blitt like aktiv som før eller ikke. Om du hadde blitt veldig aktiv så kunne jeg nesten love deg mod-status. Jeg og sikkert alle andre her i THS håper at du kommer tilbake en dag.
Vet ikke hvilken stilling du hadde fått. Spørs om du hadde blitt like aktiv som før eller ikke. Om du hadde blitt veldig aktiv så kunne jeg nesten love deg mod-status. Jeg og sikkert alle andre her i THS håper at du kommer tilbake en dag.
Du kan kanskje risikere å ende opp med en mod stilling ja. Tror at de fleste her (inkludert meg) er positve til at du vender tilbake.
Jeg ville invitert deg til admin gruppen så ville jeg spurt deg: Vill du være leder?
Ja vi takker ja til turneringen gladelig JA!
Ja vi takker ja til turneringen gladelig JA!
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
Mike skrev:Jeg ville invitert deg til admin gruppen så ville jeg spurt deg: Vill du være leder?
Er ikke det å overdrive litt?
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Sier meg litt enig med KS. I førsteomgang er det litt overdrevent.
Face it people! Reven er den beste ledern av oss alle her!
Men selfølgelig er jeg nøtt til å ha klanen støtte, for å kunne gjøre Reven til leder.
Men selfølgelig er jeg nøtt til å ha klanen støtte, for å kunne gjøre Reven til leder.
Hvis han skulle vende tilbake burde han i første omgang bare være en vanlig bruker for så å bygge seg oppover igjen til å eventuelt bli lederen for klanen. Det er i alle fall mitt syn på saken.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Enig med KS. Han kan ikke bare komme inn å bli leder, men på sikt så kan han bli leder igjen, en gang.
Er faktisk enig med KS her. Selv om de fleste av oss kjenner godt til Reven, så virker det uansett feil at han blir leder på flekken. Det blir det samme som at Steven Segal blir konge i norge bare fordi han er kjent.
sier meg enig med alle som er enig med KS
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
I tilegg ville jeg da stilt spørsmål ved begrunnelsen for at KS og SoL mistet Mod rettighetene sine.
du har et poeng der ja.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Du har et poeng der ja, Enro. Vi gjorde jo om KS og SoL til vanlige brukere pga at de var ledere i en "konkurerende" klan. Og det samme er Reven. Så jeg synst vi skal behandle dem likt. Om Reven skulle få mod status, har KS og SoL like mye rett på det, og vi har ikke plass til så mange modder.
Er enig med Mike.
Zonyy- Soldier of THS
- Antall Innlegg : 673
Hvor mange er det som er aktive og ikke er mod eller noe sånt?
Det virker som om det er fler "spessielle" og alt det der, enn det er oss "Vanlige"...
Og med det Ndude sier, med rettferdighet ovenfor medlemmene blir det feil å få enda flere modder. Nå som vi allerede er mange nok. De er velkommen tilbake, men det skal vel ikke være så lett å skaffe seg god statusen igjen.
Det virker som om det er fler "spessielle" og alt det der, enn det er oss "Vanlige"...
Og med det Ndude sier, med rettferdighet ovenfor medlemmene blir det feil å få enda flere modder. Nå som vi allerede er mange nok. De er velkommen tilbake, men det skal vel ikke være så lett å skaffe seg god statusen igjen.
Jo Roy har rett, og sånn jeg har forstått det har klanen talt.
Så bra at vi ble enige. Men la oss først håpe på at Reven kommer tilbake, før vi diskuterer hva som skjer om han gjør det.
Jeg er ikke enig med Mike
Zonyy- Soldier of THS
- Antall Innlegg : 673
Side 12 av 44 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 12 av 44