Manga/Anime Tråden
+14
Zonyy
NinFreak
Volodarskii
FlakeyMetal 一匹狼
Gamer123
St-Nick
TorLan
Ivor
Reven
Mike's ghost
Niklas (SoL)
Kakashi Sensei
Dark Samus Nemesis
P-Dude
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 4 av 37
Side 4 av 37 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37
Re: Manga/Anime Tråden
JonasKram skrev:I knows... bare så... Cheats xD
Jaja. jeg stoler på deg nok til at du kjøper bøkene når du finner dem
Såklart jeg gjør
Har rabatt kort på manga på Outland!
Ivor- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1439
JonasKram skrev:I knows... bare så... Cheats xD
Jaja. jeg stoler på deg nok til at du kjøper bøkene når du finner dem
Selvsagt, selvsagt. Neste gang jeg er på Outland skal lommeboken få rundjuling av betjeningen i Outland butikken. Da skal det kjøpes manga for alle penga
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Indeed!
Faktisk så er outland den eneste butikken jeg får lov å bestille fra nett på. kanskje det er en god idé for deg også?
Bestille fra nett, slik at du kna få utvidet samlingen din?
(this is highly on topic actually)
Faktisk så er outland den eneste butikken jeg får lov å bestille fra nett på. kanskje det er en god idé for deg også?
Bestille fra nett, slik at du kna få utvidet samlingen din?
(this is highly on topic actually)
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
Gleeeder meg til jeg skal til Outland om en uke..
Ivor- Knight of THS
Hva skal du kjøpe da? :3
4 stk. manga,så får jeg den 5. på kjøpet X3
Ivor- Knight of THS
har de et sånn tilbud? o.o
Reven skrev:har de et sånn tilbud? o.o
Rabatt kort, hver 8. manga du kjøper får du gratis!
Og jeg har kjøpt 3 manga bøker allerede, så når jeg kjøper 4, så får jeg en til med på kjøoet, whohooo!
Ivor- Knight of THS
Har tre mangakort, som de heter. Har seks stempel på det ene, og fire på det andre. Det tredje er blankt. Så neste gang jeg er på Outland får jeg i det minste to gratis mangaer :3
Det er jo fantastisk
Jeg ser på Death Note for øyeblikket...
Av alle animèer jeg har sett er vel den egentlig den beste hittil, men så har jeg jo kun sett Love Hina(som suuuuuuugde, og da mener jeg ikke bare i forhold til mangaen, som er noe av det beste jeg har lest(første møte med manga)), Trigun, og Higurashi no Naku Koro Ni.
har også sett bittelitt av FMA.
Higurashi er virkelig bra, men det er flere ting ved den som irriterer meg litt.
Animasjonen er ikke helt min greie. Ikke dårlig tho.
Figurene lager en lyd hver eneste gang de føkkings beveger seg, noe som jeg desverre synes at mange animeer lider av. Det blir slitsomt og irriterende å høre på.
Når figurene er ravene gale psykopater digger jeg dem, men når de er i et mer normalt modus er de altfor stereotypiske og uoriginale, synes jeg.
Jeg liker ikke Keichi. Han er ikke veldig original, og av og til får han bare en sånn...attitude som ikke passer til ham og som ikke er veldig likeable.
Men dog, det er en ganske kickass anime.
Men så var det Death Note da.
Jeg tror at jeg for det første bør nevne er at jeg liker presentasjonen veldig godt.
Animasjonen er topp-notch, soundtracket er passende og faktisk ganske episk til tider, og animèen er overall akkurat passe stille, i og med at folk faktisk snakker på et noenlunde normalt nivå, så det ikke blir slitsomt å høre på.
Et unntak er kanskje Misa, men det passer til karakteren.
Plottet er spennende og interresant, jeg liker karakterene og premisset er overall noe for meg.
Jeg er garanterte alene om dette, men jeg synes faktisk at det ikke er noe galt med den Engelske dubben, jeg synes faktisk den er på lik linje med det Japanske voiceworket.
I mine øyne er det viktig å ikke generalisere det sånn at all dubbing er shit og at 100% av all Japansk voiceacting er purt gull som er helt og aldeles uovertruffent.
Ja, dubbing er altfor ofte forferdelig, men å si at det alltid er rubbish virker bare generaliserende og feil.
Japansk voiceacting er ofte solidt, men jeg har også opplevd performances som gir meg frysninger. Overacting og irriterende høye toner å tale i forekommer også på det originale språket.
Jeg har forresten lest både en del Dragonball og One Piece. Jeg liker dem, de er ganske artige faktisk.
Av alle animèer jeg har sett er vel den egentlig den beste hittil, men så har jeg jo kun sett Love Hina(som suuuuuuugde, og da mener jeg ikke bare i forhold til mangaen, som er noe av det beste jeg har lest(første møte med manga)), Trigun, og Higurashi no Naku Koro Ni.
har også sett bittelitt av FMA.
Higurashi er virkelig bra, men det er flere ting ved den som irriterer meg litt.
Animasjonen er ikke helt min greie. Ikke dårlig tho.
Figurene lager en lyd hver eneste gang de føkkings beveger seg, noe som jeg desverre synes at mange animeer lider av. Det blir slitsomt og irriterende å høre på.
Når figurene er ravene gale psykopater digger jeg dem, men når de er i et mer normalt modus er de altfor stereotypiske og uoriginale, synes jeg.
Jeg liker ikke Keichi. Han er ikke veldig original, og av og til får han bare en sånn...attitude som ikke passer til ham og som ikke er veldig likeable.
Men dog, det er en ganske kickass anime.
Men så var det Death Note da.
Jeg tror at jeg for det første bør nevne er at jeg liker presentasjonen veldig godt.
Animasjonen er topp-notch, soundtracket er passende og faktisk ganske episk til tider, og animèen er overall akkurat passe stille, i og med at folk faktisk snakker på et noenlunde normalt nivå, så det ikke blir slitsomt å høre på.
Et unntak er kanskje Misa, men det passer til karakteren.
Plottet er spennende og interresant, jeg liker karakterene og premisset er overall noe for meg.
Jeg er garanterte alene om dette, men jeg synes faktisk at det ikke er noe galt med den Engelske dubben, jeg synes faktisk den er på lik linje med det Japanske voiceworket.
I mine øyne er det viktig å ikke generalisere det sånn at all dubbing er shit og at 100% av all Japansk voiceacting er purt gull som er helt og aldeles uovertruffent.
Ja, dubbing er altfor ofte forferdelig, men å si at det alltid er rubbish virker bare generaliserende og feil.
Japansk voiceacting er ofte solidt, men jeg har også opplevd performances som gir meg frysninger. Overacting og irriterende høye toner å tale i forekommer også på det originale språket.
Jeg har forresten lest både en del Dragonball og One Piece. Jeg liker dem, de er ganske artige faktisk.
men ST-Nick det er jo gøyere å se på one piece en å lese det, det er jo super bra voiceacting
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Mulig det, men grunnen til at jeg leste det var at jeg var på overnatting hos noen venner i Danmark som hadde hundrevis av mangaer liggende.
Sist endret av St-Nick den Fre Mai 22, 2009 1:36 pm, endret 1 gang
St-Nick skrev:Mulig det, men grunnen til at jeg leste det var at jeg var på overnatting hos noen venenr i Danmark som hadde hundrevis av mangaer liggende.
ok, men jeg anbefaler fortsatt å se på one piece, det er en super god anime med humor og serieøsitet.
Og vodlelige kamper.
Trivelig..
Trivelig..
Ivor- Knight of THS
Noen andre enn meg og Ivor som har sett TTGL/Tengen Toppa Gurren Lagann her? Det må seriøst være en av de mest overepiske animeene jeg noen gang har sett, siste episode er enkelt og greit awesomenes på det høyeste.
*Spoiler!*
Det å bruke en hel galakse som våpen er ikke akkurat en liten bragd!
*Spoiler slutt*
*Spoiler!*
Det å bruke en hel galakse som våpen er ikke akkurat en liten bragd!
*Spoiler slutt*
jeg har ikke sett animen, jeg ser bare på one piece og naruto akkurat nå. men det kan jo hende jeg sjekker den en eller annen gang.
Du har absolut ingenting å tape på å se den, den er bare på 27 episoder. Og alle er like awesome. Du er ferdig med serien før du legger merke til det
Det burde du!
Jeg fikk gåsehud i den siste episoden!
Den er helt, helt fantastisk, og den har DEN MEST EPISK ANIME KARAKTEREN I HISTORIEN!!
KAMINA!
Jeg fikk gåsehud i den siste episoden!
Den er helt, helt fantastisk, og den har DEN MEST EPISK ANIME KARAKTEREN I HISTORIEN!!
KAMINA!
Ivor- Knight of THS
Har noen en bra torrent? Me kinda wants to see it now.
Reven skrev:Har noen en bra torrent? Me kinda wants to see it now.
Nå er ikke jeg helt sikker på hvordan dette forumet har det med torrents, om det er lov eller ikke. Men jeg kan alltids gi deg en god side neste gang vi snakkes på MSN^^
hør... folk snakker til stadighet om at de leser manga på nettet = ulovlig. Hva er forskjellen på Torrents?
Ah, men har aldri hørt at det er ulovlig å lese manga på nett. Jaja, here is your torrent
http://btjunkie.org/torrent/Tengen-Toppa-Gurren-Lagann-1-27-HD/448667d29d6df0a8f4b9257101843c07db8e9f218dd8
http://btjunkie.org/torrent/Tengen-Toppa-Gurren-Lagann-1-27-HD/448667d29d6df0a8f4b9257101843c07db8e9f218dd8
Takker. ^^
My pleasure^^
TTGL har bare så utrolig epic soundtrack. Aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt på denne sangen o.O
TTGL har bare så utrolig epic soundtrack. Aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt på denne sangen o.O
Side 4 av 37 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 4 av 37