Manga/Anime Tråden
+14
Zonyy
NinFreak
Volodarskii
FlakeyMetal 一匹狼
Gamer123
St-Nick
TorLan
Ivor
Reven
Mike's ghost
Niklas (SoL)
Kakashi Sensei
Dark Samus Nemesis
P-Dude
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 37 av 37
Side 37 av 37 • 1 ... 20 ... 35, 36, 37
Re: Manga/Anime Tråden
Veldig vanskelig å beskrive animen, men den kan vel nesten betegnes som en mecha anime som bruker hele fargespekteret, og har både en spennende/seriøs historie, samtidig som det finnes humoristiske momenter. Prøv å se et par episoder, så kan jo du vurdere om den er noe å følge videre med på eller ikke.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Niklas (SoL) skrev:Mulig jeg sjekker den ut når jeg får tid, men for øyeblikket holder jeg på å se code geass og death note med foreldrene mine .
Haha! Det er jo awesome. Hva synes de om det?
Har selv sett noen få anime filmer med familien min, tror tantene mine likte veldig godt 5 Centimeters per Second, som er favorittfilmen min : P
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Moren min synes Code Geass var en artig serie med litt tanke bak seg. (Har sett 1/4) Selv synes faren min at Code Geass var grei nok, men han foretrekker Death Note. (Som han liker veldig godt. (Har intrykk av)
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Oi! Hos oss er det bare meg og bror som har sett anime. Og jeg tviler på at mamma og pappa hadde likt det x)
Niklas (SoL) skrev:Veldig vanskelig å beskrive animen, men den kan vel nesten betegnes som en mecha anime som bruker hele fargespekteret, og har både en spennende/seriøs historie, samtidig som det finnes humoristiske momenter. Prøv å se et par episoder, så kan jo du vurdere om den er noe å følge videre med på eller ikke.
Pluss at tegnestilen er Yaoi inspirert, som gjør det awesome.
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Må bare gjennoplive denne tråden for den fantastiske animeen under navnet Steins Gate. Seriøst, alle anime fans med respekt for seg selv burde se den.
Vi får se.. Kanskje når jeg endelig kan bli ferdig med DTB: Gemini of The Meteor
Jeg vurderer å slutte å se den, og heller vente til den har kommet på DVD.
Jeg vurderer å slutte å se den, og heller vente til den har kommet på DVD.
Om den kommer....
Ble nettopp ferdig med mitt maraton av Angel Beats of fy **** for en god anime. Perfect blanding av action, drama og humor fra start til slutt. Et must for enhver anime fan.
Og nå som både meg og KS har sett den 2 ganger, er det ingen tvil om at det er en 10/10 anime i våre øyne.
Dere ser så det bare suser, dere
Selv har jeg nå endelig fått tak i alle episodene av DTB Gemini of The Meteor, og skal se hele om igjen.
Selv har jeg nå endelig fått tak i alle episodene av DTB Gemini of The Meteor, og skal se hele om igjen.
Flott å høre.
EDIT: kan dessverre ikke være med på spillkveld på lørdag.
EDIT: kan dessverre ikke være med på spillkveld på lørdag.
Hva nye animer ser folk her da? Personlig ser jeg Kamisama No Memochou, Dantalion No Shoka, Nurarihyon No Mago sesong 2, Sacred 7 og Ao No Exorcist.
Jeg skal faktisk starte helt på nytt fra DTB (1), og ikke bare Gemini of The Meteor. Etter det tror jeg at jeg skal se Code Geass.
Code geass er et godt valg, etter det anbefaler jeg Death note og Angel beats.
Har sett Death Note, men jeg skal ta en titt på Angel Beats etter Code Geass.
Jeg venter fortsatt på DTB1 som skal komme i posten snart. Begynte derfor å se på Deadman Wonderland, siden den bare er på 12 episoder. Jeg var skeptisk i starten, men den er egentlig veldig bra Gjenstår å se om den slår de andre jeg har sett.
lista mi ser slik ut:
1. Death Note [X]
2. Darker Than Black [X]
3. Darker Than Black: Gaiden [X]
4. Darker Than Black: Gemini of The Meteor [ ]
5. Deadman Wonderland [ ]
Ser ut som om jeg kun liker anime som starter på D...
Jeg venter fortsatt på DTB1 som skal komme i posten snart. Begynte derfor å se på Deadman Wonderland, siden den bare er på 12 episoder. Jeg var skeptisk i starten, men den er egentlig veldig bra Gjenstår å se om den slår de andre jeg har sett.
lista mi ser slik ut:
1. Death Note [X]
2. Darker Than Black [X]
3. Darker Than Black: Gaiden [X]
4. Darker Than Black: Gemini of The Meteor [ ]
5. Deadman Wonderland [ ]
Ser ut som om jeg kun liker anime som starter på D...
Haha. Min liste ser slik ut: http://myanimelist.net/animelist/Sonic_and_Link
Litt lengre for å si det slik.
Litt lengre for å si det slik.
Litt usikker, men for rundt 3-4 år siden (tror jeg).
Må beklage at jeg ikke møtte opp til spillkveld i går, fikk venn på besøk og glemte det helt.
Må beklage at jeg ikke møtte opp til spillkveld i går, fikk venn på besøk og glemte det helt.
Ikke noe problem. Hadde glemt det litt jeg også. Tok en tur innom for å se om det var noen her, men det var det ikke.
Okey, jeg beynte vel i fjor. :-k Jeg har ikke blitt en hardbarka animeseer enda, det er vel derfor det går litt sakte.
Jeg har snart sett ferdig Deadman Wonderland, og det må være den mørkeste/brutale animen jeg har sett noe til. Er mer enn verdt å ta en titt på den, det tar bare en episode for å finne ut om du liker den eller ikke.
Okey, jeg beynte vel i fjor. :-k Jeg har ikke blitt en hardbarka animeseer enda, det er vel derfor det går litt sakte.
Jeg har snart sett ferdig Deadman Wonderland, og det må være den mørkeste/brutale animen jeg har sett noe til. Er mer enn verdt å ta en titt på den, det tar bare en episode for å finne ut om du liker den eller ikke.
Jeg ga den opp med en gang jeg så karakter designet.
Alt det andre i animen gjorde at det ble en meget god serie uansett. Krysser fingrene på at det kommer en season 2, noe det burde med tanke på at mangaen fortsatt holder på. Jeg byttet avatar til min favoritt i animen, Senji Kiyomasa.
New prince of tennis til neste år, gleder meg.
Side 37 av 37 • 1 ... 20 ... 35, 36, 37
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 37 av 37