The Conduit tråden
+7
Ivor
Zonyy
NinFreak
Reven
Niklas (SoL)
Kakashi Sensei
Volodarskii
11 posters
Side 3 av 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Re: The Conduit tråden
La oss si det ja, så snakker vi om TC igjen
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
Må si meg uenig med de som sier at The Conduit er dårlig. Jada, det har sugen grafikk og kontrollene kunne vært litt bedre, men det er god og heseblesende FPS action med et stort våpen arsenal, spesielt online er ganske bra. Jeg vill faktisk gå så langt som å si at The Conduit er et av de bedre FPS spillene på markedet.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Compared to Halo, Killzone2 og de andre?
H-A-H!
Kontroller som ikke er helt optimale; Historie som er så generisk at det er mulig...
TC er nok bare et generisk FPS som har bedre kontroller og spillbarhet enn andre spill på Wii.
H-A-H!
Kontroller som ikke er helt optimale; Historie som er så generisk at det er mulig...
TC er nok bare et generisk FPS som har bedre kontroller og spillbarhet enn andre spill på Wii.
Ja, jeg mente å sammenligne The Conduit med andre spill som Halo osv og jeg synes uansett at det er minst like bra. Har spillt alle Halo spillene så er kommet og kvalitets messig er de kansjke bedre, men når det kommer til spillglede får de hard konnkuranse.
Spillglede. Vel, kanskje spillgleden er såpass bra for visse mennesker. Men bare for å sette det litt på spissen, så la oss si at jeg synes at A Link to the Past er bedre enn The Conduit grunnet spillgleden. Du kan ikke argumentere mot smak og behag. Det eneste vi KAN diskutere er fakta. Nøytralt beinhard fakta. Og den "faktaen" ser ikke helt bra ut i TCs favør.
Alt annet er smak og behag. Jeg sier ikke at TC ikke er verdt en titt, for mange liker det jo. Jeg bare sier at du ikke skal betale 600 kr for det grunnet hypen uten å SELV prøve det først
Alt annet er smak og behag. Jeg sier ikke at TC ikke er verdt en titt, for mange liker det jo. Jeg bare sier at du ikke skal betale 600 kr for det grunnet hypen uten å SELV prøve det først
Selvfølgelig kan vi ikke diskutere spillglede siden det er en subjektiv ting og hvis vi skal diskutere om det er bra eller ikke vet jeg at vi er nødt til å tenke beinharde fakta. Jeg ville bare komme med min mening om spillet
BTW, jeg kjøpte det ikke på grunn av hypen, men på grunn av at jeg syntest det så inntresangt ut.
BTW, jeg kjøpte det ikke på grunn av hypen, men på grunn av at jeg syntest det så inntresangt ut.
åh, jeg sa ikke at DU kjøpte det grunnet hype. jeg sa at folk må være forsiktig med det. :3
Åja, det er jeg helt enig. Folk burde aldri kjøpe et spill bare på grunn av hypen. De burde se en del bilder, trailere, lese beta tester osv. Det er en av grunnene til at jeg ikke har kjøpt Killzone 2, rett og slett for det jeg ikke synes det ser inntresangt ut.
Er veldig enig med Kakashi sensei her. TC er ett veldig bra generelt FPS, og ikke bare bra til å være Wii. Det er ett av de bedre på markedet for tiden. Det er intenst, og holder ikke tilbake ett sekund. Som Kakash sier så er det heseblesende action hele tiden. Så helt seriøst, dette skal ikke bare bli tatt som ett bra spill til Wii å være, dette skal bli tatt som ett bra FPS spill uavhengig hvilken konsoll det er snakk om.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
Er det noe Wiien VIRKELIG ikke trenger er det at man sammenligner den med andre konsoller. Av de tre hovedkonsollene i dag ligger den på en solid fjerdeplass når det gjelder FPSer. Det eneste nogenlunde gode FPSet til Wii er MP3. Og selv det er litt kort, har billig grafikk og til tider elendig kontrollsystem, fordi Wiien ikke passer til sjangeren. Spillene kan ikke bli for store, da passer de ikke på diskene Wii bruker. Grafikknivået må være lavt, ellers dør Wiien og kontrollene, spesielt siktet, er dømt til å suge hesteballer på grunn av Wiimoten. MP3 er, og vil alltid være, det eneste FPSet til Wii som kan måle seg med FPSer til andre konsoller. Punktum.
Du kan si hva du vill, men jeg er fortsatt uenig med deg
Jeg må si meg litt enig med NinFreak. ikke helt enig, men ganske. Han kommer med gode poeng ang. grafikk og FPSer.
Du har en modd som er LITT med deg, og en annen som er HELT mot deg x) Best? jaja, lev i troen xD
Vi har demokrati, sant? Vi er flere enn ham, derfor vant vi. Flertallet bestemmer.
Jeg stiller meg nøytral i så fall! xD
Okay, back on topic
Jeg tror at det er problematisk å ikke kunne se OPP! -.-
Uansett om man trenger det eller ikke, så er det et must!
Uansett om man trenger det eller ikke, så er det et must!
Det var aldri et problem i MP3. er det et problem i TC?
Point the Wii remote at the screen er aldri et problem i TC og forresten, du kan jo se litt opp i TC. Bare ikke helt rett opp.
Jaja. Fortsett. Hva gjør onlinen så bra?
Side 3 av 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16