Debatt Tråden
+10
Mike's ghost
NinFreak
Dark Samus Nemesis
FlakeyMetal 一匹狼
Reven
TorLan
Kakashi Sensei
P-Dude
Niklas (SoL)
Ivor
14 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 10 av 13
Side 10 av 13 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13
Re: Debatt Tråden
Samme her, arbeider bedre og får mye mer motivasjon slik at jeg ønsker å gjøre en bedre innsats.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Noe som ikke gir meg motivasjon er dårligere karakterer. Jeg har ligget på grensen mellom to karakterer i 4 fag, og har vippet ned i alle. Hvorfor? Fordi lærerene mener det motiverer meg. Det gjør det f*en meg ikke.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
Da får du bare jobbe hardere til neste termin. (BTW, hvordan var det relevant til den pågående diskusjonen?)
er ganske så enig med KS og enro, men bruker ikke PC i timen av den enkle grunn av at vi ikke har mulighet til å lade i klasserommet, men de fleste andre bruker PC til ting som facebok og icy tower, veldig få noterer.
var faktisk dette jeg skrev om på nynorsken idag.
var faktisk dette jeg skrev om på nynorsken idag.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Vi får bare PC til bestemte timer. På VGS blir det nok fast.
På VGS har vi Pc til omtrent hver eneste time.
Jepp. Vi får egene data, som vi bruker hele tiden:P
Zonyy- Soldier of THS
- Antall Innlegg : 673
nytt tema, er wii en forferdelig konsol med alt for få spill, eller er den en bra maskin med nok av utvalg? (litt rart å diskutere dette på et nintendo forum, men noe må da vi diskutere)
Wii er ikke en forferdelig konsoll, heller en skuffende konsoll, og saken er vel egentlig ikke at den har for FÅ spill, heller at den har for mange elendige Thrid-party spill som er halvhjertede forsøk på å tjene penger. Selvsagt har den sine pærler, og det "gode" utvalget er vel egentlig avhengig fra person til person. Jeg, f.eks, har ikke kjøpt ett spill på snart TO år, søsteren min fikk ett spill til jul, men that´s it. Det ENESTE som har holdt meg fra å selge den, er det nye Zelda, Metroid og Mario som sansynligvis kommer i år hele bunten. Men slapp av, ideen om å selge den har jeg kastet bort for lenge siden, men skal ikke se bort ifra at den får samlet en god dose støv i perioden fremover.
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Synes ikke Wii er en forferdelig konsoll, selv om den ubenektlig er teknisk svakere en sine konkurenter. Men selv om den kanskje er teknisk svakere har den et ganske flott spillutvalg (Avhengi av person) med mange orginale og inntresange titler i tilegg til de kjente seriene som Zelda, Mario, SSB og MK. Det er i tilegg mange spill som skal komme som virker inntresange og kan være verdt å kjøpe når de kommer ut. Til slutt vil jeg også nevne at Wii har en ganske unik kontroll som kan gjøre spillopplevelsen bedre (Og dårligere selvsagt).
for min del er spillutvalget bra, selv om jeg ikke har okami, madworld eller no more heroes. Selv om det ikke er så altfor mange gode spill i butikken finnes jo også wii ware, med mange flotte titler som water warfare, my life has a king, pokemon rumble osv, for heller ikke å glemme virtuale konsol med mange gamle perler.
Om du liker Wii eller ikke går ut på om du liker spillvalget eller ikke. Jeg har ca 25 Wii-spill, og har allerede minst 20 spill jeg skal skaffe meg i år, både kommende og allerede utgitte. Jeg elsker spillutvalget. Det var derfor jeg kjøpte Wiien, fordi jeg visste den ville ha et spillutvalg som var mer tilpasset meg enn hva X360 og PS3 har å tilby.
Den er jo teknisk svakere enn konkurentene, men gjør utviklerene en god jobb, så kan de få mye ut av maskinen.
SoL: Skaff deg Okami og No More Heroes. Og imorgen får jeg MadWorld i posten.
Den er jo teknisk svakere enn konkurentene, men gjør utviklerene en god jobb, så kan de få mye ut av maskinen.
SoL: Skaff deg Okami og No More Heroes. Og imorgen får jeg MadWorld i posten.
Nei, den er for all del ikke elendig. Men den skuffer meg til tider, litt for få stortitler. Jeg er ofte sjalu på broren min, fordi han har ps3 hvor det kommer gode titler ofte. Hvis det hadde vært noe Battlefield BC lignende spill til Wii, hadde jeg aldri hatt tanken om og bytte ut konsollen.
wiien alene kan bli litt mangelfult, men har du wii og 360 eller wii og PS3 er det uten tvil en dødelig kombinasjon.
Hehe, ja det kan jeg tenke meg. Men jeg klarer meg mer enn nok med Wii/DS-kombinasjonen. Er så vidt jeg har tid til DS.
wii og Ds er også en god kombinasjon, men wii alene, blir litt lite.
Smaken er som baken, antar jeg... Jeg har funnet mange intersante titler på Wii-markedet, så jeg Klarte meg mer enn nok med bare Wii jeg. Hadde ikke hatt tid til noe annet.
hadde nok klart meg bare med wii jeg også, men man går glipp av litt med bare en wii, men for all del, det er en konge konsol.
Du har rett, jeg går glipp av noen titler som frister... Men om jeg ikke hadde hatt Wii, men heller X360 eller PS3, begge for den saks skyld, så hadde jeg gått glipp av MYE som interesserer meg.
det skjønner jeg godt, ville valgt den fremfor de andre konsolene.
Jeg vet ikke helt. De fleste ukene siden nyttår har det blitt mindre tid på Wii'en enn ps3'en.
Jeg synes Nintendo er for stille når det gjelder nye spill. De sier ikke stort før lanseringsdatoen er ute, så for min del trekker det ned, for da føler jeg ikke at jeg har noe å glede meg til. Jeg har ikke hørt nok om det nye Zelda som kommer til wii, til at jeg kjenner det hopper i magen min når jeg tenker på det. Red Steel er forsåvidt greit. Det gleder jeg meg til
Jo, også hvis jeg hadde hatt muligheten til og velge mellom Wii eller ps3, hvor jeg hadde fått konsollen gratis, hadde jeg nok valgt PS3. Men det ble feil, fordi broren min hadde det, og jeg rett og slett ikka hadde råd etter at jeg kjøpte Stereoannlegget og flatskjermen. Men jeg angrer ikke i det hele tatt, Wii konsollen er en opplevelse i seg selv!
Jeg synes Nintendo er for stille når det gjelder nye spill. De sier ikke stort før lanseringsdatoen er ute, så for min del trekker det ned, for da føler jeg ikke at jeg har noe å glede meg til. Jeg har ikke hørt nok om det nye Zelda som kommer til wii, til at jeg kjenner det hopper i magen min når jeg tenker på det. Red Steel er forsåvidt greit. Det gleder jeg meg til
Jo, også hvis jeg hadde hatt muligheten til og velge mellom Wii eller ps3, hvor jeg hadde fått konsollen gratis, hadde jeg nok valgt PS3. Men det ble feil, fordi broren min hadde det, og jeg rett og slett ikka hadde råd etter at jeg kjøpte Stereoannlegget og flatskjermen. Men jeg angrer ikke i det hele tatt, Wii konsollen er en opplevelse i seg selv!
nå blir det jo et godt år for wii med tittler som super mario galaxy 2, red steel 2, monster hunter 3 og det nye zelda til wii.
Dette blir det beste spillåret noensinne. Jeg har mange spill jeg gleder meg til, de fleste på Wii. Så om du trenger hjelp til anbefalinger om hva du skal glede deg til, så kan jeg hjelpe deg RI.
No More Heroes 2 er det spillet jeg gleder meg mest til i år. Jeg digget eneren, og toeren har allerede fått mye bra kritikk. Kan ikke vente.
EDIT: Wow, RI! Skal du ikke ha Galaxy 2?
No More Heroes 2 er det spillet jeg gleder meg mest til i år. Jeg digget eneren, og toeren har allerede fått mye bra kritikk. Kan ikke vente.
EDIT: Wow, RI! Skal du ikke ha Galaxy 2?
Side 10 av 13 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 10 av 13