Spill skapings tråden
+8
NinFreak
Volodarskii
Reven
Mike's ghost
Ivor
Niklas (SoL)
P-Dude
Kakashi Sensei
12 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 2 av 6
Side 2 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Spill skapings tråden
jeg prøvde å lage et sonic spill, men det ble en fiasko, men nå har jeg prøvd igjen og er godt på vei
så nå holder jeg på med å lage et sonic spill, er godt i gang men har støtt på noen problemer, håper jeg klarer å løse problemene.
sonic modelen er basert på sonic the hedgehog, men han ligner ikke helt da, men du kan ihvertfall se at det er sonic
så nå holder jeg på med å lage et sonic spill, er godt i gang men har støtt på noen problemer, håper jeg klarer å løse problemene.
sonic modelen er basert på sonic the hedgehog, men han ligner ikke helt da, men du kan ihvertfall se at det er sonic
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Platform spill
Har nå kommet ganske langt i lagingen av platform spillet mitt, har allerede laget 3 baner og nærmer meg slutten av 4. Kontrollene er selvfølgelig skikelig forbedret og grafikken har jeg klart å gjøre litt bedre. Har tenkt til å holde på med dette prosjektet i alle fall en måned til, men om jeg holder på med det lengre er litt usikkert. Tror jeg skal lage til sammen 10 baner.
Link til spillet: http://www.yoyogames.com/games/show/81932
Du må ha Game Maker for å prøve spillet.
Link til spillet: http://www.yoyogames.com/games/show/81932
Du må ha Game Maker for å prøve spillet.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Platform spill
Oppdatering: Har nå laget den 4 banen og lagt til sånn hopper videre når man har hoppet på en fiende.
Oppdatering: Har nå endelig laget den 5 banen og jeg holder nå på med å lage en boss kamp. Dessverre er det noe gale med Yoyogames siden som gjør at min bane enda er under virus scaning. Noe som den nå har vært i et par døgn.
Spillet ditt hadde råttig grafikk, men var undeholdene.
Ivor- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1439
Jeg vet at spillet mitt har råtent grafikk, men jeg er ikke så god til å lage god grafikk, men som du selv sa: spillet er jo underholdende og det er jo det som er viktigst
Litt sent å si dette, men jeg har nå lagt ut en version av spillet mitt med hele 5 baner og 1 bosskamp. Det 6 banen er i tilegg nesten ferdig.
Jeg kan nå med glede si at mitt lille platform spill prosjekt er ferdig. Jeg skal selvfølgelig ikke utelukke at jeg en gang i framtiden kommer med oppdateringer til spillet.
Den nåverende versjonen (ferdig) inneholder: 6 Baner, 2 Boss kamper og credits.
Link: http://www.yoyogames.com/games/show/82960
Spillet krever at du har Game Maker (muligens Pro versjonen)
Jeg er også glad for å annonsere at jeg holder på med et nytt platform spill i litt samme stil som Minish Cap. Blant annet er kameravinkelen den samme. Jeg er også ganske sikker på at jeg skal få forbedret grafikken. Jeg har nemlig lastet ned et nytt sprite skapingsprogram som er litt bedre en den Paint versjonen som er med i Game Maker. I tilegg har jeg også blitt litt bedre til å tegne i paint lignende versjoner.
Den nåverende versjonen (ferdig) inneholder: 6 Baner, 2 Boss kamper og credits.
Link: http://www.yoyogames.com/games/show/82960
Spillet krever at du har Game Maker (muligens Pro versjonen)
Jeg er også glad for å annonsere at jeg holder på med et nytt platform spill i litt samme stil som Minish Cap. Blant annet er kameravinkelen den samme. Jeg er også ganske sikker på at jeg skal få forbedret grafikken. Jeg har nemlig lastet ned et nytt sprite skapingsprogram som er litt bedre en den Paint versjonen som er med i Game Maker. I tilegg har jeg også blitt litt bedre til å tegne i paint lignende versjoner.
siden grafikken på mitt spill var så dårlig har jeg nå slettet alle bannene som jeg har laget, og har nå begynt på første banen igjen.
Ideen om å lage et eventyr spill har jeg forløpig gitt opp på fordi det krever at jeg må kunne coding noe jeg dessverre ikke kan
Istedet har jeg begynt på et nytt 2d platform spill der grafikken er litt forbedret sammtid som gameplay flyten er litt bedre. Ideen er at spillet skal begynne som et vanelig platform spill, men etterhvert får man ulike krefter som å skyte flamme osv.
Istedet har jeg begynt på et nytt 2d platform spill der grafikken er litt forbedret sammtid som gameplay flyten er litt bedre. Ideen er at spillet skal begynne som et vanelig platform spill, men etterhvert får man ulike krefter som å skyte flamme osv.
spillskapnings tråden.
holder på med ett zelda spill... Grafikken vill bli lik Zelda a link to the past. (Ikke misforstå jeg lager ikke objektene selv.) Har laget Link, en full suksess. Med hjelp fra flere tortualer har jeg gjordt det slik at link kan svinge sverdet. Nå er det bare noen få problemer... Livene i hjerter istede for healthbar og fiendene...
Men nå har jeg ferie. Har lagt arbeide til side...
Men nå har jeg ferie. Har lagt arbeide til side...
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
Intresant, men et spørsmål. Lager du spritene selv?
Woops! rakk å skrive feil... Lager IKKE spritene selv. Lager Objekene selv.
Mike's ghost- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 877
jeg har nå begynt å lære coding, og jeg elsker det vist jeg blir god i coding kan jeg sikkert lage kjempegode spill.
Bra jobba, SoL!
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
jeg kan kanskje bitte litt coding, men kakashi er bedre en meg for å si det slik
Det har skjedd mye i løpet av denne sommerferien på spillskapings fronten. Blant annet har jeg laget et helt nytt puzzle spill som heter Little Mage Puzzle Advenutre som inneholder hele 25 nivåer der du skal komme deg til må med minimalt bruk av magi. Jeg har også gjort sånn at det nå kan spilles direkte på siden, sånn at du ikke må laste det ned for å spille det.
Link http://www.yoyogames.com/games/show/90637
Jeg er også i gang med et nytt prosjekt, men det har jeg ikke tenkt å avsløre så mye om uten om at det er et 2d survival spill.
Link http://www.yoyogames.com/games/show/90637
Jeg er også i gang med et nytt prosjekt, men det har jeg ikke tenkt å avsløre så mye om uten om at det er et 2d survival spill.
Jeg fikk 5396 poeng... er det dårlig? xD
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
Nei, det er ikke dårlig, faktisk er det veldig bra. Selv har jeg bare en highscore på 5020
Da er første versionen av mitt nye prosjekt ute, spill det her nå: http://www.yoyogames.com/games/show/92321
jeg holder på med et side scroling shooter i verdensrommet, kommer sikkert til å ta litt tid og bli ferdig med det, fordi jeg ikke bruker game maker så ofte.kakashi bruker mye mer game maker en meg for å si det slik.
min første beta til mitt første spill er ute. http://www.yoyogames.com/games/show/93216
Har lyst til å prøve det, men det funka ikke for meg.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
det funker helt greit med meg, og du trenger ingenting for og spille spillet.
neste version av spillet mitt kan ta sin tid pågrunn av skolen, men skal prøve og få ut en ny version med power ups så fort som mulig.
Side 2 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Similar topics
» Den morsomme tråden!
» Liste over hvilke spill med FC folk har
» Bok Tråden
» Tråden for minianmeldelser
» Tegne tråden
» Liste over hvilke spill med FC folk har
» Bok Tråden
» Tråden for minianmeldelser