Pokemon Tråden
+9
Volodarskii
Dark Samus Nemesis
FlakeyMetal 一匹狼
Reven
P-Dude
TorLan
Niklas (SoL)
Ivor
Kakashi Sensei
13 posters
Side 4 av 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: Pokemon Tråden
jeg mener og huske en strand bane der du kunne finne pikachu som var med et surfebrett. mener også at det var en fjellbane der man kunne finne squirtle med en slags elv.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Ja, nå husker jeg den stranden også. Nostalgisk :3
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Kakashi sensei skrev:Det er nå ikk helt nødvendig å savne andre generasjons Pokemonene, for etter du har tatt ligaen og gjort litt ekstra ting, kan du fange ganske mange pokemoner i fra andre gull/sølv generajsonen.
Så klart jeg vet det fra før, men det er jo dårlig å måtte bruke de forige generasjonene som sellingpoint. Det er det samme som å si: "Kjøp Metal Gear Solid 3 Subsistance! Spillet er bedritent, men det inneholder i alle fall de gamle spillene". Det funker liksom ikke xP
Nå må jeg jo si det at de tre starte-pokemonene var... meh. Men spillet ser ut til å ikke være SÅÅÅ dårlig som jeg trodde. ^-^
Jeg er bare spent på om onlinen kan fungere. Har skaffet meg spillet på en litt....... tvilsom måte ;D
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
DSN skrev:Noen som husker Pokemon Snap da? Kaste ut epler og ta bilder av Pokemon xD
Helt ærlig; jeg kan ikke fatte at jeg elsket det spillet x) men det var jo så mye å gjøre! Ta bilder av DugTrio statuen f.eks, eller... utvikle pokemonene etterhvert som du førte dem til visse steder og sånn. Nostalgiiiii
Reven skrev:Nostalgiiiii
Er herlig :3
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
Indeed.
OG SOL OG KS!!
Platinum er faktisk (trodde aldri jeg skulle si dette) ganske bra! Det har faktisk fått tilbake den gamle sjarmen. Så klart, det er DRITSVAKT i storysammenheng, men nå har jeg virkelig konsentrert meg med å finne irritasjonsmomenter i navnene på de nye pokemonene, men det er faktisk endelig begynt med en del gode navngivninger : 3
Men seriøst.. En pokemon er skyld i at vi mennesker kan vise følelser...? WHAT THE FUCK?! That's just... plain WRONG.
Noe annet though, som gjør spillet bra, er at jeg har fått laget meg en person som jeg LIKER. Å hete Jonas eller Reven ble litt feil ettersom Teksten er på engelsk, så det jeg i bunn og grunn gjorde var til slutt å lage meg en jente ved navn "Vixen". Og det som er så bra, er at folkene kaller henne for "that Vixen", noe som endte opp med å passe ufattelig bra! Rivalen kalte jeg for Kotaro, og det endte også opp med å bli et navn som skilte seg ut. Jeg laget en gruppe, men kunne bare kalle den for "Tsubasa"(=Vinge) istedet for Alba Ruba (=White wings på latin) grunnet for få bokstaver. bah!
En annen ting som ikke er så bra, er lydene pokemonene lager. De gamle pokemonene har samme stemme som de hadde i starten. ingen oppgradering. Det virker bare så... falskt.. å høre en ny pokemons lyd, for så å høre en gammel en. To helt forskjellige standarder på lydene. Det passer ikke. Copy/Paste fungerer sjeldent.
Men i bunn og grunn er jeg fornøyd så langt. Det er ikke noe bra storymessig, men det har endelig blitt GØY å spille det igjen
OG SOL OG KS!!
Platinum er faktisk (trodde aldri jeg skulle si dette) ganske bra! Det har faktisk fått tilbake den gamle sjarmen. Så klart, det er DRITSVAKT i storysammenheng, men nå har jeg virkelig konsentrert meg med å finne irritasjonsmomenter i navnene på de nye pokemonene, men det er faktisk endelig begynt med en del gode navngivninger : 3
Men seriøst.. En pokemon er skyld i at vi mennesker kan vise følelser...? WHAT THE FUCK?! That's just... plain WRONG.
Noe annet though, som gjør spillet bra, er at jeg har fått laget meg en person som jeg LIKER. Å hete Jonas eller Reven ble litt feil ettersom Teksten er på engelsk, så det jeg i bunn og grunn gjorde var til slutt å lage meg en jente ved navn "Vixen". Og det som er så bra, er at folkene kaller henne for "that Vixen", noe som endte opp med å passe ufattelig bra! Rivalen kalte jeg for Kotaro, og det endte også opp med å bli et navn som skilte seg ut. Jeg laget en gruppe, men kunne bare kalle den for "Tsubasa"(=Vinge) istedet for Alba Ruba (=White wings på latin) grunnet for få bokstaver. bah!
En annen ting som ikke er så bra, er lydene pokemonene lager. De gamle pokemonene har samme stemme som de hadde i starten. ingen oppgradering. Det virker bare så... falskt.. å høre en ny pokemons lyd, for så å høre en gammel en. To helt forskjellige standarder på lydene. Det passer ikke. Copy/Paste fungerer sjeldent.
Men i bunn og grunn er jeg fornøyd så langt. Det er ikke noe bra storymessig, men det har endelig blitt GØY å spille det igjen
fint at du liker platium da
Pokemon har aldri hatt en god story, i Pokemon er det Gameplayet som teller! Og når vi snakker om navn, jeg kallser meg helst alltid for Markus når jeg spiller, som også er mitt ekte navn. Synes faktisk det passer veldig bra.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
sier meg enig med kakashi, det er gamplayet som gjør spillet så bra, og når jeg spiller pokemon kaller jeg meg Niklas
Jada, greit nok at gameplayet er bra, men det trekker ned helheten på spillet. For meg vil ALDRI pokemon nå opp mot tiern eller kanskje med nød og neppe niern, fordi den har en copy/paste story
Ingen 10!
Synes nesten alle Pokemon spill fortjener 10/10 jeg. Og de som ikke får 10/10 får 9/10.
Synes nesten alle Pokemon spill fortjener 10/10 jeg. Og de som ikke får 10/10 får 9/10.
Men det er da nok av ting å trekke ned på. En Copy/Paste story er IKKE veien å gå! Hadde vært greit at målet var det samme; ta ligaen, gjør andre ting underveis; men herregud så mange likheter det skulle være da? JEEEEEEZ! Team Galactic burde hett: "We're this game's team Rocket! You'll pawn us at any moment you can. We're just here to fill in to make something you'd call a storyline... No wait... Why are we here again...? OH yeaah! to be your punching bag! Have fun doing what you've been doing the last ten years "
Seriøst. Hvorfor spille de nye spillene når de gamle i bunn og grunn er akkurat det samme?!
Seriøst. Hvorfor spille de nye spillene når de gamle i bunn og grunn er akkurat det samme?!
men gamplayet er jo bra og det er det som er cluet, dessuten kommer jo det nye pokemoner med jævne mellomrom
Vi spiller de nye spillene fordi det er nye pokemoner
Noe som ble totalt knust av Ruby/Sapphire generasjonen. De var så LAME at jeg mistet ALL tro på pokemon videre. HELDIGVIS redder Platinum det så langt i alle fall.
pokemon R/S hadde jo mange kule pokemoner slik som swalot, swampert og groudon.
Og hva betyr navnene? Ikke en dritt unntatt det som er OBVIOUS. Jeg kan lage en pokemon. Den skal se ut som en stein, og hete Steinar. There you go. SAME SHIT!! DET FUNKER BARE IKKE!
Enten det, ellers hadde de design på pokemonene som skrek "PLASTIKK" *kremt, grudon, kremt*, og Grudon betyr ingenting bortsett fra at det høres fengende ut. Jeg kan finne på et sånt navn. Najikawamakirania! There you go! Det er bare ikke oppfinnsomt og innovativt! R/S skuffet meg så sinnsvakt!
Enten det, ellers hadde de design på pokemonene som skrek "PLASTIKK" *kremt, grudon, kremt*, og Grudon betyr ingenting bortsett fra at det høres fengende ut. Jeg kan finne på et sånt navn. Najikawamakirania! There you go! Det er bare ikke oppfinnsomt og innovativt! R/S skuffet meg så sinnsvakt!
er navnene så viktige?
og designet var jo kult, skjønner ikke hva som er forskjelig fra første generasjons designet og tredje generasjons designet.
og designet var jo kult, skjønner ikke hva som er forskjelig fra første generasjons designet og tredje generasjons designet.
Designet var alt for plastikk. Det hele føltes bare så falskt!
skjønner ikke hlt det du mener med plastisk design,men alle har forskjelige meninger, vi kan ikke alle være enig.
Nei, det er egentlig bare en meningsløs diskusjon
ja det har du rett i
Smak og behag kan ikke diskuteres når argumentene hviler på smak og behag også. ikke bare fakta
Jepp, end of diskusion!
Jonaskram hvilken Pokemon er din favoritt? Min er nok Tyranitar og Lugia med Groudon rett etter.
Jonaskram hvilken Pokemon er din favoritt? Min er nok Tyranitar og Lugia med Groudon rett etter.
før reven svarer kan jeg vel si at mine favorit pokemoner er swalot, mewtwo og groudon.
Side 4 av 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11