Pokemon Tråden
+9
Volodarskii
Dark Samus Nemesis
FlakeyMetal 一匹狼
Reven
P-Dude
TorLan
Niklas (SoL)
Ivor
Kakashi Sensei
13 posters
Side 11 av 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Re: Pokemon Tråden
Vet han var og han meldte seg aldri skikkelig ut, men han er ikke særlig aktiv på verken THS eller GR. Så tviler på at vi får tak i han.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Han er vel mulig å få tak i over GR.
men er ikke han litt for god? tror han bruker IV eller EV trenning
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Spiller vel ikke rolle om han er god eller ikke. Han har jo lov til å delta uansett.
Joda, men da vinner han garantert.
Noen som har tatt Red enda?
EDIT: Neste generasjon pokemoner kommer i spilene pokemon black/white.
EDIT: Neste generasjon pokemoner kommer i spilene pokemon black/white.
Niklas (SoL) skrev:Noen som har tatt Red enda?
Nei, men tror jeg skal gjøre det snart.
Jeg skal legge ut koden min til Pokemon Black så fort jeg setter meg ned for å spille. Skal ut en tur nå...
Tror ikke jeg har fått koden min enda, men skal få fikset det i morgen. Forresten, hvor langt er du kommet Ri? Har selv tatt gym nummer 7 og skal til Dragonspire. Pokemonene mine er rundt level 40.
Holy cow... Mine pokemon er på rundt 30, og jeg aner ikke hvor dragon spire er... Og jeg skal til å ta gym nr. 5...
Har gått inn på Bag, og så på key items? Der er det en ting som heter Pal Pad. Der jeg fant min..
Har gått inn på Bag, og så på key items? Der er det en ting som heter Pal Pad. Der jeg fant min..
Rundet det i dag, og Pokemonene mine er mellom lv 50-53, og fullt EV trenet. Tok 36 timer.
EDIT: Har ikke fått sett friend coden min enda sto noe om at jeg måtte være i forbindelse med Nintendo WFC (noe som jeg er ganske sikker på at jeg var).
Har lagt deg til RI.
EDIT: Har ikke fått sett friend coden min enda sto noe om at jeg måtte være i forbindelse med Nintendo WFC (noe som jeg er ganske sikker på at jeg var).
Har lagt deg til RI.
Hm... Jeg mener å huske at jeg fikk samme meldingen... Men jeg hadde helt ny DS, så det virket åpenbart da jeg var klar over at jeg ikke var koblet til...
Jeg husker litt, men det er ikke sikkert det er riktig. Dere har tatt i bruk C-Gear? Trykk på den røde til venstre. (jeg mener det er online) Så skal det være en liten skrutrekker nederst til venstre. Hva mer som skjer husker jeg ikke. Men jeg tror det burde være enkelt derfra. Det er ikke sikkert det er så spennede for dere nå da, nå som dere har spilt igjennom hele spillet. x)
Er det et av de kortere Pokemon spillene?
Jeg husker litt, men det er ikke sikkert det er riktig. Dere har tatt i bruk C-Gear? Trykk på den røde til venstre. (jeg mener det er online) Så skal det være en liten skrutrekker nederst til venstre. Hva mer som skjer husker jeg ikke. Men jeg tror det burde være enkelt derfra. Det er ikke sikkert det er så spennede for dere nå da, nå som dere har spilt igjennom hele spillet. x)
Har tatt 7 gym nå og er i Relic Castle. Alle Pokemonene mine er fullt EV trent utenom 1 og de er rundt level 44.
FC: 1291 7437 3790
Har måtte spilt litt Starcraft 2 så er litt bak SoL på det nåværende tidspunktet, men tar han nok snart igjen.
FC: 1291 7437 3790
Har måtte spilt litt Starcraft 2 så er litt bak SoL på det nåværende tidspunktet, men tar han nok snart igjen.
Har nå gått gjennom ligaen nå og må si at spillet er overraskende bra. Jeg fant pokemonene langt mer interresante enn jeg hadde trodd og spillet hadde i tillegg en helt fantastisk stemning, samtidig som det holder på den klassiske pokemonfølelsen. Storyen var og en del bedre enn generasjon 3 og 4.
Royality Indeed skrev:
Vil påstå det er ett av de lengre. Det er også mye å gjøre etter du har fullført det.
Må foresten si at jeg digger Zekrom EV trent i attack, 209 attack i nivå 50 er herlig.
Hm... Jaja, dere er syke da.. x) Jeg kommer aldri til å klare det på 36 timer. Jeg brukte ca. 100 på emerald, og er oppe i 157 timer der nå.
Jeg må gjøre en presentasjon før jeg får spilt mer, hvis ikke sitter jeg helt til klokka 11, og da orker jeg ikke lekser...
Men jeg må si jeg elsker spillet. Sitter alltid igjen med en god følelse etter å ha spilt litt.
Jeg må gjøre en presentasjon før jeg får spilt mer, hvis ikke sitter jeg helt til klokka 11, og da orker jeg ikke lekser...
Men jeg må si jeg elsker spillet. Sitter alltid igjen med en god følelse etter å ha spilt litt.
Noen her som er med på en kamp i løpet av helgen? Føler for litt Pokemon action med mine EV trente Pokemoner. Har ikke et perfekt componert team, men tror det skal gjøre ganske dugbart.
Teamet består av
Mixed Samurott
Mixed Vicinity
Special Sweeper Reshiram
Special Sweeper Chandelure
Physical Sweeper Gigalith
Special Sweeper Emolga
Teamet består av
Mixed Samurott
Mixed Vicinity
Special Sweeper Reshiram
Special Sweeper Chandelure