chatte tråden
+14
Ivor
superkirbybros
Tha blooming underdog
Reven
Dark Samus Nemesis
Burrows
TorLan
Royality Indeed
Enro
Mike's ghost
Kakashi Sensei
Zonyy
Niklas (SoL)
Volodarskii
18 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 41 av 44
Side 41 av 44 • 1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44
Re: chatte tråden
65 timer tror jeg. Går dog ann å fullføre det fortere, noe KS kommer til å gjøre.
EDIT: Ble ikke med på LoL compoen, hørte ikke noe fra de andre jeg skulle spille med, og tror de kom på Bylan etter påmeldingsfristen hadde gått ut.
EDIT: Ble ikke med på LoL compoen, hørte ikke noe fra de andre jeg skulle spille med, og tror de kom på Bylan etter påmeldingsfristen hadde gått ut.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Kommet hjem fra Bylan, og er meget sliten.
Haha
Selv startet jeg på skolen igjen nå etter høstferien. Det har vært slitsomt, til tross for at det har vært en rolig dag. Hvis man ser bort ifra gymtimen da, hvor jeg løp 2 kilometern på 7 minutter og 55 sekunder. Det er ikke sykt bra, men jeg er utrolig fornøyd med tanke på at jeg ikke trener så mye utenom gymtimene.
Selv startet jeg på skolen igjen nå etter høstferien. Det har vært slitsomt, til tross for at det har vært en rolig dag. Hvis man ser bort ifra gymtimen da, hvor jeg løp 2 kilometern på 7 minutter og 55 sekunder. Det er ikke sykt bra, men jeg er utrolig fornøyd med tanke på at jeg ikke trener så mye utenom gymtimene.
Ikke verst, spurte deg om noe i gjesteboken din på GR, hadde vært greit om du gadd å svare.
Jeg svarer alltid!
Jeg mente virkelig det jeg skrev. For meg har Xenoblade satt en ny standard for JRPG, og man må lete lenge for å finne noe som topper det spillet. I hvert fall om man ikke bryr seg om grafikken. Men, det betyr ikke at den grafiske stilen ikke er god, for det er den virkelig.
Jeg mente virkelig det jeg skrev. For meg har Xenoblade satt en ny standard for JRPG, og man må lete lenge for å finne noe som topper det spillet. I hvert fall om man ikke bryr seg om grafikken. Men, det betyr ikke at den grafiske stilen ikke er god, for det er den virkelig.
Veldig enig, har ikke fått spilt så mye på new game+, grunnet KS ofte okkuperer TVen, men satser på å få inn noen flere timeri løpet av høstferien.
Jeg fikk en overraskelse i dag, når coverarket hadde glidd litt ut av coveret til Xenoblade. Ta en titt bakpå arket!
Gjorde det, hyggelig overraskelse.
SSBB turnering på GR for de som bryr seg: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=28811
Ah, cool
Har vært lite aktivitet fra meg i det siste. Har utrolig mye skolerelaterte saker som tar opp all tiden min. :/
Har vært lite aktivitet fra meg i det siste. Har utrolig mye skolerelaterte saker som tar opp all tiden min. :/
Skole tar også enormt mye tid fra meg, VG3 er noe herk.
Spilte SC2 som min jobb på OD dag. Med hjelp fra foreldrene mine blir det nok 400 korner innsamlet.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Synd at du ikke fikk mer enn 100Kr i donasjon.
EDIT: Flott at du fikk, 200Kr i donasjon, ikke verst. BTW, er det bare oss meg at THS laster inn enormt tregt?
EDIT: Flott at du fikk, 200Kr i donasjon, ikke verst. BTW, er det bare oss meg at THS laster inn enormt tregt?
Sist endret av Niklas (SoL) den Fre Nov 18, 2011 8:58 pm, endret 2 ganger
Faktisk fått inn 200. Noe som gjør at den totale summen jeg kommer til å gi blir på 600.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Nice
Det er liten aktivitet fra min side, på grunn av tentamener og pc'er som er på rep...
Jeg så at dere har fått dere Skyward Sword. Prøvde å plukke det opp i dag, men butikken stengte en time tidligere enn forventet. :/
Det er liten aktivitet fra min side, på grunn av tentamener og pc'er som er på rep...
Jeg så at dere har fått dere Skyward Sword. Prøvde å plukke det opp i dag, men butikken stengte en time tidligere enn forventet. :/
Kjipt, har selv spilt det i ca 19 timer, ganske bra foreløpig.
Jeg la merke til at jeg ikke har spilt ferdig Majoras Mask enda. Skal ha spilt det ferdig innen jeg får Skyward Sword.
Har du ikke fullført Majoras mask!? Det er jo et fantastisk spill, om du lurer på noe er det bare til å spørre.
Indeed. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har fullført det enda. Kan komme av det at jeg føler jeg må ha minst 2 timer til rådighet før jeg begynner med å spille spill som har samme lagringsmåte som MM, selvom det ikke trengs.
Jeg tror ikke jeg er så langt unna, da. Har kommet inn til Ikana Castle, og brukte Song of Time så jeg kan fylle på med piler, bomber, fairies og red potion i tilfelle jeg skulle slite der.
Jeg tror ikke jeg er så langt unna, da. Har kommet inn til Ikana Castle, og brukte Song of Time så jeg kan fylle på med piler, bomber, fairies og red potion i tilfelle jeg skulle slite der.
Da er du kommet et stykke, anbefaler deg å få alle maskene før du tar sisteboss.
Nei, men du får en "nice" bonus. Anbefales på det høyeste.
Det tok meg 7 timer fra Ikana Castle til "the end" kom opp på skjermen.
Vet ikke om jeg skal begynne på Skyward Sword i dag,(Fikk det av bror i går kveld) siden det ble så mye spilling i stad, men vet ikke helt hva annet jeg skal finne på.
Vet ikke om jeg skal begynne på Skyward Sword i dag,(Fikk det av bror i går kveld) siden det ble så mye spilling i stad, men vet ikke helt hva annet jeg skal finne på.
Fikk du alle maskene?
Side 41 av 44 • 1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 41 av 44