Spillekveld
+7
Zonyy
TorLan
Mike's ghost
Volodarskii
Kakashi Sensei
Niklas (SoL)
Enro
11 posters
:: Spill :: Turneringer
Side 17 av 25
Side 17 av 25 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25
Re: Spillekveld
Nei, ikke enda.
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Ok, da så. Lurt å gjøre når starten på turneringen nærmer seg, sånn at folk ikke går lei av å vente
TRor dere vi kanskje får til en spillekveld etter turneringen? Jeg hadde syntes det var kjempekult
Jeg kan være med på spillkveld visst den er på Lørdag eller søndag.
Ja, det hadde passet bedre for meg også, enn sånn som vi hadde det før på tirsdager klokka 7
Hvem som helst kan starte en spillekveld, gjerne med unik gjennomføring og et bestemt spill som spilles. Dere står også fritt til å opprette en egen tråd for spillekvelden.
Spillene med online som de fleste har er vel MH3, TC, MK WII og SSBB, selv stemmer jeg for å ha SSBB spillkvelder fra tid til annen.
Ja, men vi kan vel bare bruke den tråden her?
Vi kan enten finne på en ny ordning eller ha den som vi hadde før. Før hadde vi avstemning i chatboksen eller på irc. Jeg hadde ikke noe imot den ordningen. Eneste problemet vi hadde var oppmøte Hvis dere har noen bedre forslag kan dere bare komme med det. Jeg er åpen for alt, så lenge muligheten for at vi kan spille sammen er der
Vi kan enten finne på en ny ordning eller ha den som vi hadde før. Før hadde vi avstemning i chatboksen eller på irc. Jeg hadde ikke noe imot den ordningen. Eneste problemet vi hadde var oppmøte Hvis dere har noen bedre forslag kan dere bare komme med det. Jeg er åpen for alt, så lenge muligheten for at vi kan spille sammen er der
Avstemmning er en god måte å avgjøre hva som skal spilles. Oppmøte er ikke det så mye vi kan gjøre med, men kan love at jeg som oftest kan på Lørdager og Søndager visst vi har spillkveld da.
Jeg kan sikkert være med på noe til helgen.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Jeg kan muligens på lørdag, men tror ikke jeg kan på søndag.
Kan sannsynligvis jeg også (forutsatt at jeg ikke glemmer det på grunn av Fable 3). Flere som blir med?
Hvilket klokkeslett blir det? Skal spille Transformers WFC med en på GR klokken 16.00. 19.00 er vel et godt tidspunkt?
Hadde vært kult! Men jeg skal til en venn å ha Saw-maraton, og vi starter klokka 18!
Men det blir nok ikke den siste spillekvelden vår.
Men det blir nok ikke den siste spillekvelden vår.
Noen som har tenkt å møte opp i chatteboksen klokken 19:00?
Edit: Mulig jeg er noen minutter for sein på grunn av middag.
Edit: Mulig jeg er noen minutter for sein på grunn av middag.
Det ble vel ikke noe av da?
Hvis jeg hadde hatt muligheten hadde jeg stilt opp. Var hos en venn for å se på Saw, men så hadde vi invitert en som ikke var så glad i skrekk-filmer så vi endte opp med The Hangover... Halloweenkveld? Nei.
Hvis jeg hadde hatt muligheten hadde jeg stilt opp. Var hos en venn for å se på Saw, men så hadde vi invitert en som ikke var så glad i skrekk-filmer så vi endte opp med The Hangover... Halloweenkveld? Nei.
Ja, det ble ikke noe av. Bare meg og SoL som møtte opp.
Side 17 av 25 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25
:: Spill :: Turneringer
Side 17 av 25