Løse gåter!
+9
Enro
Ivor
Zonyy
Dark Samus Nemesis
Kakashi Sensei
Reven
NinFreak
TorLan
Periso
13 posters
:: Off Topic :: Forumleker
Side 1 av 5
Side 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Løse gåter!
Hvis du har en god gåte på lager eller du har lyst til å løse forskjellige gåter, kan du gjøre det her.
Hvis en har klart å løse vitsen din må du bekrefte det og la han som fant det ut, komme med en ny vits.
Jeg har en god gåte på lager som du kan prøve å løse: Hvilken due kan ikke fly?
Hvis en har klart å løse vitsen din må du bekrefte det og la han som fant det ut, komme med en ny vits.
Jeg har en god gåte på lager som du kan prøve å løse: Hvilken due kan ikke fly?
Re: Løse gåter!
Indeed.
Et skrin uten lokk eller lås og slå, en gyllen skatt det gjemmer på. Hva er det?
Et skrin uten lokk eller lås og slå, en gyllen skatt det gjemmer på. Hva er det?
Ja.. Nå var det jeg som skulle komme med en ny gåte da, men la gå. Til neste gang så er det den som klarer gåten, som får komme med en ny en.
Et egg!
Hobbiten FTW :3
Persio, du kan få min
Hobbiten FTW :3
Persio, du kan få min
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
Ok, takk.
Hva ville du ha gjort om du møtte en løve, en tiger og en jaguar og bare ett skudd igjen i geværet?
Det er ett svar som jeg er ute etter.
Hva ville du ha gjort om du møtte en løve, en tiger og en jaguar og bare ett skudd igjen i geværet?
Det er ett svar som jeg er ute etter.
Skutt meg selv!
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Altfor lett
En gutt og faren er ute og kjører. Plutselig mister bilen de sitter i veigrepet, sklir over i motsatt kjørefelt og blir truffet av en trailer. Faren dør momentant, mens gutten blir kjørt til sykehuset med alvorlige skader. Når han kommer fram og blir trillet inn på operasjonssalen utbryter legen "Herregud, det er sønnen min!". Hvordan går dette an?
En gutt og faren er ute og kjører. Plutselig mister bilen de sitter i veigrepet, sklir over i motsatt kjørefelt og blir truffet av en trailer. Faren dør momentant, mens gutten blir kjørt til sykehuset med alvorlige skader. Når han kommer fram og blir trillet inn på operasjonssalen utbryter legen "Herregud, det er sønnen min!". Hvordan går dette an?
Har hørt den før, men husker ikke svaret
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Gutten var adoptert....?
Dark Samus Nemesis- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1512
1.-Legen og han som kræsjet i bilen var kjæresten og hadde han gutten som unge i lag.
2.- Gutten så ut som legens sønn.
2.- Gutten så ut som legens sønn.
To skiltvakter stod og voktet på utsiden av en kasernene. En kikket opp veien for å se om noen nærmet seg fra nord. Den andre kikket ned veien for å se om noen nærmet seg fra sør. Plutselig sa den ene til den andre. - Hva er det du smiler av?
Tenkte på mora de
Zonyy- Soldier of THS
- Antall Innlegg : 673
Side 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
:: Off Topic :: Forumleker
Side 1 av 5