Annonserte THS-Nyheter!
+15
Periso
Enro
Tha blooming underdog
Mike's ghost
FlakeyMetal 一匹狼
Zonyy
Gamer123
NinFreak
Volodarskii
TorLan
Ivor
Niklas (SoL)
Dark Samus Nemesis
Kakashi Sensei
Reven
19 posters
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 23 av 27
Side 23 av 27 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27
Re: Annonserte THS-Nyheter!
Skjønner ikke hvorfor vi skal skifte, men hvis vi absolut skal det ville jeg gått for denne.
Link: http://demo.nicetheme.com/index.htm?theme_id=153476
Link: http://demo.nicetheme.com/index.htm?theme_id=153476
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
Greia var bare det at siden virket litt for mørk og trist, men det var bare min mening da. Visst dere liker det sånn det er nå så er det greit for meg.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
Okey folkens, jeg vet ikke om alle vil se denne meldingen, men jeg har en trist nyhet å komme med, som vil gå utover en av brukerene våre. Alle husker vel julekalenderen, hvor KS og Enro vant. Jeg beklager at ingen har fått premien sin enda, jeg trodde ikke at det skulle være så forbanna vanskelig å få tak i et Wii Points Card. Sorry, jeg skal skaffe premien så fort som mulig.
MEN, det har oppstått en problem. Jeg skulle jo sponse den ene premien, og Mike skulle sponse den andre. Nå har jeg fått en melding fra han på MSN, hvor han ba meg sletta han fra lista, og at Mike (brukeren altså) er død. Jeg slettet ham selvsagt fra lista, men så kom jeg på at jeg skulle spurt han om premien i julekalenderen, og om han var klar til å gi den. Så jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Skal bare en av dere få premien da eller? i så fall må det bli KS, siden han fikk 1. plass.
Noe sier meg at Mike ikke er interesert i å betale Enros premie, nå som Mike har slutta her og greier. Men vi kan jo ta kontakt gjennom Zonyy eller SS, så får vi bare håpe at Mike er en ærlig fyr som holder løftet om å sponse 1000-points...
MEN, det har oppstått en problem. Jeg skulle jo sponse den ene premien, og Mike skulle sponse den andre. Nå har jeg fått en melding fra han på MSN, hvor han ba meg sletta han fra lista, og at Mike (brukeren altså) er død. Jeg slettet ham selvsagt fra lista, men så kom jeg på at jeg skulle spurt han om premien i julekalenderen, og om han var klar til å gi den. Så jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Skal bare en av dere få premien da eller? i så fall må det bli KS, siden han fikk 1. plass.
Noe sier meg at Mike ikke er interesert i å betale Enros premie, nå som Mike har slutta her og greier. Men vi kan jo ta kontakt gjennom Zonyy eller SS, så får vi bare håpe at Mike er en ærlig fyr som holder løftet om å sponse 1000-points...
Kjipt, når skal det komme en optmistisk nyhet til denne klanen?
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
Vet ikke... Ser ganske mørkt ut.Tok jo to dager før én person så den meldingen. Føler for å være litt aktiv på forumet, men det er vanskelig når det er så få som kikker innom. Synst vi bør gjøre noe drastiskt.
Vurderer det samme med NB, der har det ikke skjedd noe på 10 dager...
Enro skrev:vi har ingenting å tape.
Kunne ikke sagt meg mer enig. Er innom selv hver eneste dag, men tror ikke det er så mange andre som er det.
Men hvilke drastiske tiltak er det som kommer til å hjelpe?
Det må jeg tenke litt på.
Vi kan jo også begynne å tenke hvorfor folk ikke er her. Grave litt i problemene.
Vi kan jo også begynne å tenke hvorfor folk ikke er her. Grave litt i problemene.
Det jeg bekymrer meg for er at svaret vi kommer fram til muligens er at alle er lei Nintendo...
Jeg er egentlig ikke lei Nintendo, og jeg gleder meg fortsatt til de nye og store titlene som er på vei. Det er bare det at Nintendo ikke har utviklet seg på en gunstig måte for for en gruppe online spillere.
Vel det kan jeg si meg enig i, men det finnes wii spill med god online slik som TC MH3 og MK wii. Visst medlemmene eier en wii antar jeg de spiller online fra tid til annen, og da kan det vel ikke være så vanskelig å spille sammen med andre klan medlemmer. Om de ikke spiller online så mye kan de i det minste prøve å holde et greit aktivitetsnivå på siden.
Vi skal ikke legge skjul på at Få online spill er en faktor av inaktiviteten, men jeg synst det blir litt tynt å bare skylde på den. I sommer/høst holdt vi en ekstrem aktivitet før The Krangel. Da spilte vi for det meste MK Wii, SSBB og TC. Da var de spillene over ett år gamle (med unntak av TC), men vi holdt likevel en god aktivitet på både spill- og forumfronten.
Og som SoL sier; folk spiller nok de online spillene fra tid til annen, og da kan man godt spille med andre klanmedlemmer, istedenfor å spille med randoms. Og man kan uansett holde forumet igang, siden det sikkert er mange som liker å diskutere Nintendo. Ja, det bringer meg over til en annen ting. Kanskje vi skulle fått litt mer diskusjon, enn bare forumleker og enkel chat?
Nå er jo E3 rett rundt hjørnet, og da får man nok mye å diskutere/snakke om.
Har dere forresten noen idéer til å gjøre klanen mer aktiv?
Og som SoL sier; folk spiller nok de online spillene fra tid til annen, og da kan man godt spille med andre klanmedlemmer, istedenfor å spille med randoms. Og man kan uansett holde forumet igang, siden det sikkert er mange som liker å diskutere Nintendo. Ja, det bringer meg over til en annen ting. Kanskje vi skulle fått litt mer diskusjon, enn bare forumleker og enkel chat?
Nå er jo E3 rett rundt hjørnet, og da får man nok mye å diskutere/snakke om.
Har dere forresten noen idéer til å gjøre klanen mer aktiv?
Et forslag kan jo være som du selv sier: Mer diskusjon rundt Nintendo. E3 nærmer seg tross alt med stormskritt.
Har dessverre ingen ide'r.
En god ide Enro, men har på følesen at ikke så mange er begeistret for en ny turnering. Visst man ser på turneringen som Mike holder så er jo ikke den ferdig ENDA, og den har jo hvert i over et halvt år snart. visst vi skal holde en ny turnering må det være mye strengere tidskrav, slik at man ikke kan vente et halvt år med å begynne å spille.
Det hadde jo i det minste vært en fin begynnelse, i tillegg til et par spillkvelder. Og som SoL sier, vi bør bli strengere på tidsfrister. Om det er en av dem som aldri gidder så kan den personen blir diskvalifisert elns.
Kan jo kanskje opprette en E3-tråd også, i tillegg til at vi kan diskutere E3 i diskusjonstråden. Også bør vi kanskje få litt mer orden på forumet. Føler det er så rotete her.
Kan jo kanskje opprette en E3-tråd også, i tillegg til at vi kan diskutere E3 i diskusjonstråden. Også bør vi kanskje få litt mer orden på forumet. Føler det er så rotete her.
Naturligvis, om vi hadde arrangert en ny turnering hadde det blitt mye strengere personlig oppfølging. Det hadde ikke lenger vært mulig å glemme hele greia slik at motstanderen din ikke kom seg noen vei. Jeg er også nysgjerrig på om vi hadde greide å samle nok folk til et gruppespill (sånn som på Champions League) istedenfor vanlig eleminering.
Sist endret av Enro den Tor Mai 27, 2010 3:42 pm, endret 1 gang
Gruppe spill før finalene hadde vært kult. Også kan vi bare bruke samme poengsystem som i fotball. Om vi da spiller 4 runder Brawl, så har kampen også en mulighet til å ende uavgjort. Og i finalene kan vi spille med "ekstra omganger", altså en 5 runde om det skulle ende uavgjort etter "ordiner tid". Men vi trenger minst 8 stykker for å lage to grupper.
Omtrent sånn som det hadde jeg også tenkt meg. Åtte stykker er ikke et helt urealistisk anntall.
Nei, det er nettopp det. Og da får vi forhåpentligvis med oss 8 stykker som er gira på en turnering, slik at vi får den gjennomført iløpet av kort tid.
Tror ikke helt jeg skjønner tankegangen deres, mulig å forklare det litt nærmere?
Side 23 av 27 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27
:: Off Topic :: Generellt Forum
Side 23 av 27