Brawl-taktikker
+16
NinFreak
Volodarskii
Gamer123
krissman
Burrows
Tha blooming underdog
FlakeyMetal 一匹狼
XXassassinXX
simblast
Kakashi Sensei
P-Dude
TorLan
Niklas (SoL)
Ivor
St-Nick
Reven
20 posters
Side 2 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Brawl-taktikker
Ah, sånn sett :3
Reven- Legend and Saint of THS
- Antall Innlegg : 2437
Hmmm..... Er det ikke litt dumt å røpe alle hemmelighetene sine på en tråd som alle kan lese?
Tha blooming underdog- Seeker of THS
- Antall Innlegg : 39
Tha blooming underdog skrev:Hmmm..... Er det ikke litt dumt å røpe alle hemmelighetene sine på en tråd som alle kan lese?
ikke for min del, jeg har ikke noe særlig taktikk, bare angriper på instinkt
Niklas (SoL)- Brawling God
- Antall Innlegg : 2867
egentlig jeg også : 3
Men noen teknikker lager man seg jo da ^^
Men noen teknikker lager man seg jo da ^^
Dodging er som sagt den beste taktikken, og så er det ganske bra å kunne trykke shield-knappen rett før man lander på bakken sånn at man med en gang kan begynne å angripe. For om du lander sånn at du ligger på bakken, kan motstanderen lett angripe deg. Men om eg først angriper liker eg å bruke Falcos combo-angrep, og når motstanderen er utenfor banen og du treffer dem med ned-A angrepet, er også bra. For da dør de uansett (hvis de ikke har ekstremt lav %).
Burrows- Seeker of THS
- Antall Innlegg : 26
Ah, ja. Meteor-smashs... JEg føler at en person er UBRUKELIG om han ikke har en Meteor Smash xD
Vel, Toon Link sitt kan jo være litt risky også Da gjelder det å ha rett timing!
Burrows- Seeker of THS
- Antall Innlegg : 26
Toon links er mer enn LITT risky. den er også ubrukelig mot noen karakterer. F.eks Fox, Falco og de andre. Snake er også veldig vanskelig
brawl taktikker
snake er en av de letteste å gjøre det mot hvis han tar opp-b spesielt hvis han er lang unna banen.
krissman- Seeker of THS
- Antall Innlegg : 16
Jeg har en uber taktikk med Snake.
Dash, og oppover-b!
......Wut?
Dash, og oppover-b!
......Wut?
Ivor- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1439
Nei, men det er nettopp det! Snake kan dodge det angrepet, Toon Link dør, Snake bruker C4 til å sprenge seg selv, får nytt opp+b og overlever. Slik har jeg gjort det flere ganger! Snake er faktisk en av de verste å gjøre det mot!krissman skrev:snake er en av de letteste å gjøre det mot hvis han tar opp-b spesielt hvis han er lang unna banen.
Jepp, er enig med Kram der. Snake er i grunn litt overpowered på noen områder. Nesten umulig å få han ut av banen hvis spilleren er dyktig (Kram) og vet alt som er å vite om angrepene (Kram), og som er (Kram).
Hahahahah xD Takk for skryt xD
gamer123 har et godt poeng
Med Kirby bruker jeg ekstremt lite b(sugesaken) og bruker heller mye luftangrep, ned og b, grabs og opp og b. Jeg prøver å holde meg i lufta, da Kirby stort sett har overtaket der, men jeg liker også å være på bakken, hvor kirby kan bruker smarte moves som a(slå en millionganger-saken) eller b(sugesaken) eller opp og b(hoppe med sverdsaken). Final Verdict: Kirbysaken eier
Tha blooming underdog- Seeker of THS
- Antall Innlegg : 39
Kirby ER god : 3 Ingen tvil om det ^^
Med Fox prøver jeg å spamme med angrep så lenge det går fort ^^
That's all there is to it
Med Fox prøver jeg å spamme med angrep så lenge det går fort ^^
That's all there is to it
ingen tvil om at kirby er god, tapte nesten engang mot en CPU 9 kirby
har prøvd captain falcon, og taktiken min er ganske enkel, storme motstanderen
har prøvd captain falcon, og taktiken min er ganske enkel, storme motstanderen
Vel, jeg har funnet ut at dodging og Shielding er perfekt, MEN det hjelper SABLA lite når skjoldknappen min begynner å bli treg ;_;
Du merket det sikkert under kampene våre i går, SoL, men skjoldknappen min slet med å virke, og derfor rullet han ikke når han skulle, og jeg ble ofte truffet av den grunn. Jeg må bytte stikke til neste gang vi slåss, SoL!
Du merket det sikkert under kampene våre i går, SoL, men skjoldknappen min slet med å virke, og derfor rullet han ikke når han skulle, og jeg ble ofte truffet av den grunn. Jeg må bytte stikke til neste gang vi slåss, SoL!
Har egentlig ikke så mange taktikker jeg bruker nå for tiden. Med Meta Knight bare løper jeg i mot motstanderen ogangriper så fort som mulig sånn at ikke motstanderen skal få så god tid til å reagere.
Med Pit derimot skyter jeg ofte piler på motstanderen min for å tvinge han til å komme til meg istedenfor at jeg må komme til han. En litt defensiv taktikk med andre ord.
Med Pit derimot skyter jeg ofte piler på motstanderen min for å tvinge han til å komme til meg istedenfor at jeg må komme til han. En litt defensiv taktikk med andre ord.
Kakashi Sensei- Lord of THS
- Antall Innlegg : 2074
reven: merket at skjoldet ditt var litt treigt.
med ganondorf bruker jeg samme taktik som med captain falcon, jeg stormer, men jeg prøver alltid å bruke forskjelige angrep slik at jeg ikke repeterer meg selv, for da blir det jo let og gjette hvilket angrep jeg kommer med.
med ganondorf bruker jeg samme taktik som med captain falcon, jeg stormer, men jeg prøver alltid å bruke forskjelige angrep slik at jeg ikke repeterer meg selv, for da blir det jo let og gjette hvilket angrep jeg kommer med.
Om man repeterer seg selv, blir man en sitting duck! man MÅ variere!
Bare vær Ike og lad opp ett kraftig angrep så er stor sjanse for at du får dem ut samme hvor mange prosent skade de har fra før. Og da kan du samtidig, nesten drite i hvor mye skade du har selv fordi du trenger bare ett slag for å få ut motstanderen. Jeg gjør det alltid når jeg er Ike, og det funker veldig bra.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
men når du lader opp et kraftig angrep er du jo litt sårbar+ at det er ikke alltid man treffer med et kraftige angrep heller da.
Ja, men så trenger du ikke mange forsøk heller før du knuser en ut av banen.
Men siden du pleier å spille 1 vs 1 så er det ikke så lurt. Det er bedre når det er 4 stykker med i fighten på en liten bane, og så bare denger du til mitt inn i klyngen. Da er du nesten garantert å få noen ut. Klarer du det 4-5 ganger i løpet av en kamp så er det veldig bra.
Men siden du pleier å spille 1 vs 1 så er det ikke så lurt. Det er bedre når det er 4 stykker med i fighten på en liten bane, og så bare denger du til mitt inn i klyngen. Da er du nesten garantert å få noen ut. Klarer du det 4-5 ganger i løpet av en kamp så er det veldig bra.
Volodarskii- Knight of THS
- Antall Innlegg : 1231
det er nok rett det du sier. i 1vs1 er det vel best med raske angrep for raske angrep har rask recovery.
Side 2 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6