Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Nintendos E3 konferanse

+2
Volodarskii
Enro
6 posters

 :: Spill :: Nintendo

Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Nintendos E3 konferanse

Poste  Enro Tir Jun 15, 2010 10:06 pm

Som dere sikkert har fått med dere så har Nintendo nylig presentert sin del av E3. Om du ikke vet det så kan du lese detaljene her

Jeg er storfornøyd med alle tredjeparts annonseringene som Metal Gear, Goldeneye og Golden Sun.

Nintendos egne spill er allikevel mer spennende. Kid Icarus høres interessant ut.
Nytt Donkey Kong i sin orginale plattform stil er heller ikke noe å forakte.
Nytt plattform Kirby er også på vei, nok en positiv overraskelse.

Så må vi selvsagt ikke glemme det nye Zelda spillet. Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker den retningen de har valgt å gå med designet, det ser ut som at de har prøvd å lage en hybrid av Ocarina of Time og Wind Waker, uten helt å lykkes. Om man klarer å leve med det så ser gameplayet for øyeblikket litt upresist ut, men ellers helt fantastisk, og det ser ut som at vi har nok et minneverdig Zelda spill i vente.

Muligheten for å se 3D filmer på 3DS er en uventet, men ikke uvelkommen nyhet.

Jeg sitter igjen med to skufelser: Ingen nyheter om Starfox og ingen nye spillserier, altså bare oppfølgere.
Enro
Enro
Leder
Leder

Antall Innlegg : 655
Join date : 20.09.2009
Age : 30
Bosted : Stavanger

http://www.gamereactor.no/profil/Enro/

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Volodarskii Ons Jun 16, 2010 12:16 am

Jeg sitter igjen med tre skuffelser: Ingen nye spillserier, ingen ny stasjonær konsoll fra Nintendo, og vi fikk heller ikke vite noe mer om The Last Story, som kanskje er en helt ny spillserie.

Ellers var det helt fantastisk, spesielt Zelda virker lovende. Også har vi selvfølgelig Metroid: Other M og Donkey Kong Contrey Returns. Kirby og Golden Sun kan også bli moro.

3DS så kult ut, men ikke noe jeg kjøper på releasen.

Men med unntak av dette: Er det noen andre som er intereserte i Goldeneye eller?
Volodarskii
Volodarskii
Knight of THS
Knight of THS

Antall Innlegg : 1231
Join date : 10.08.2009

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Niklas (SoL) Ons Jun 16, 2010 6:06 pm

Mener å huske at det skal komme en remake av et eller annet starfox spill til 3DS. Må si jeg er fornøyd med konferansen, men savner info om pokemon black/white og sonic colours.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Antall Innlegg : 2867
Join date : 08.03.2009
Age : 30
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Enro Ons Jun 16, 2010 7:31 pm

Jeg forventet aldri at noen av produsentene skule annonsere en ny konsoll. Det er mine øyne åpenbart at de ikke kommer til å presentere noe som kan påvirke det nåværende konnsollsalget som allerede går så det suser.

Jeg har ikke et spesielt godt forhold til Eurocom, så jeg stiller meg for øyeblikket skeptisk til en remake av Goldeneye.

Det kom ingenting nytt om Starfox på E3, vi vet altså fortsatt svært lite.

Pokémon er åpenbart den samme gamle oppskriften med en liten vri og kanskje noen nye funksjoner. Etter over ti år hvor den største forskjellen er dobbelkamper så føler jeg meg rimelig sikker når jeg sier at Pokémon har blitt forutsigbart. Det hadde vært mer spennende med et spill til Wii som faktisk har en storymode (i motsetning til Revolution).

Jeg har aldri vært en spesielt stor fan av Sonic så jeg stiller meg nokså likegyldig på det punktet.
Enro
Enro
Leder
Leder

Antall Innlegg : 655
Join date : 20.09.2009
Age : 30
Bosted : Stavanger

http://www.gamereactor.no/profil/Enro/

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Niklas (SoL) Ons Jun 16, 2010 7:40 pm

Det er jo ikke bare dobbelkamper som er blitt introdusert på alle disse årene med Pokemon. Hva med Special defence, nærkamp angrep og avstands angrep, EV og IV, contests, online og battlefrontier?
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Antall Innlegg : 2867
Join date : 08.03.2009
Age : 30
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Kakashi Sensei Ons Jun 16, 2010 7:45 pm

Totalt sett vil jeg si jeg er fornøyd med Nintendo sin konferanse. De annonserte mange solide oppfølgere som Kirby, Donkey Kong osv og kunne selv tenkt å skaffe meg et par av dem.

Min mening om Zelda (Kopiert fra GR)
Har alltid likt Cel Shading og synes utvilsomt at Wind Waker er det Zelda spillet som har best grafikk opp igjennom tidene. Så grafikkstilen de har valgt stiller jeg meg svært optimistisk til.

Virker også som det var en del artige nyvinnninger som den insect skyte greia. Kanskje ikke revolusjonerende, men artig i alle fall. Kontrollene er nok heller ikke noe å bekymre seg over ettersom de lovte at det kom til å funke bedre når du faktisk fikk spillt spillet.

Er enig at nivådesignet ikke så veldig bra ut, men siden det er lenge igjen til spillet kommer ut tror jeg ikke man skal ta det så tungt. Det kommer nok til å være en del forandringer når spillet endelig slippes ut.

Man må jo heller ikke glemme 3DSen som så unektlig stilig ut og med noen solide titler tror jeg utvilsomt at den kommer til å bli en stor suksess. Noen titler jeg selv synes var inntresante var Dragon Quest, Kid Icarus og Golden Sun. (Vanlig Ds) Vi kommer nok også til å se andre kjente serier dukke opp som for eksempel Final Fantasy.

Likevel må jeg si meg litt skuffet over at det ikke kom noe nytt stoff om The Last Story, Pokemon Black and White og Sonic Colors. Uansett, de leverte en god konferanse og Nintendo ser virkelig ut til å ha medvind i seilene.
Kakashi Sensei
Kakashi Sensei
Lord of THS
Lord of THS

Antall Innlegg : 2074
Join date : 08.03.2009
Age : 30
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Enro Ons Jun 16, 2010 7:46 pm

@SoL: Tenkte på å nevne online, men det var en så åpenbar ending at jeg ikke syntes at den fortjente å bli nevnt den sammenhengen.
Den største endringen
Med det sikter jeg til en endring som faktisk endrer måten du spiller og tenker på.
Enro
Enro
Leder
Leder

Antall Innlegg : 655
Join date : 20.09.2009
Age : 30
Bosted : Stavanger

http://www.gamereactor.no/profil/Enro/

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Niklas (SoL) Ons Jun 16, 2010 8:34 pm

Jeg vil da påstå at innføring av special defence, EV og IV også gjør det, men skjønner poenget ditt.
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Antall Innlegg : 2867
Join date : 08.03.2009
Age : 30
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Volodarskii Tor Jun 17, 2010 3:36 pm

Niklas (SoL) skrev:Mener å huske at det skal komme en remake av et eller annet starfox spill til 3DS.

Jepp, 3DS får en remake av N64-spillet Lylat Wars. Den får også en remake av TLoZ: OoT. Smile
Volodarskii
Volodarskii
Knight of THS
Knight of THS

Antall Innlegg : 1231
Join date : 10.08.2009

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Enro Tor Jun 17, 2010 3:37 pm

Hadde heller foretrukket et nyyt spill til Wii. Har begge to på Virtual Console.
Enro
Enro
Leder
Leder

Antall Innlegg : 655
Join date : 20.09.2009
Age : 30
Bosted : Stavanger

http://www.gamereactor.no/profil/Enro/

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Niklas (SoL) Tor Jun 17, 2010 4:42 pm

Jeg vil heller hatt et nytt Starfox en enn remake, men en remake av Oot er derimot etterlengtet (selv om jeg har det til GC). Synes Oot tar seg bedre ut på håndholdt, Dessuten blir spillet i 3D og det har forbedret grafikk, men fortsatt den samme stilen. Very Happy
Niklas (SoL)
Niklas (SoL)
Brawling God
Brawling God

Antall Innlegg : 2867
Join date : 08.03.2009
Age : 30
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Volodarskii Fre Jun 18, 2010 4:36 pm

OoT skal først og fremst være til N64, så jeg håper de ikke kødder 3DS-versjonen til, da blir jeg sur. Tror ikke jeg kan få den samme magiske følelsen av det på en håndholdt, men det blir sikkert bra uansett. Det er tross alt OoT vi snakker om. De skal gjøre mye galt for å ikke lykkes med et spill som allerede er perfeksjonert ned til siste prikk.
Volodarskii
Volodarskii
Knight of THS
Knight of THS

Antall Innlegg : 1231
Join date : 10.08.2009

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Royality Indeed Tir Jul 27, 2010 9:41 pm

De spillene jeg så som jeg syntes var litt spennende var; Kirby, GoldenEye, DK, Zelda, Også lurer jeg på om Epic Mickey kan bli bra Razz
Royality Indeed
Royality Indeed
Soldier of THS
Soldier of THS

Antall Innlegg : 783
Join date : 10.10.2009
Age : 27
Bosted : Hønefoss

http://www.gamereactor.no/profil/Royality-indeed/

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Mike's ghost Ons Aug 11, 2010 12:18 am

Kid icarus virker kult Very Happy
Mike's ghost
Mike's ghost
Legend and Saint of THS
Legend and Saint of THS

Antall Innlegg : 877
Join date : 13.03.2009
Age : 29
Bosted : i en hule uten tak

Til Toppen Go down

Nintendos E3 konferanse Empty Re: Nintendos E3 konferanse

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 :: Spill :: Nintendo

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet